بازی Ratchet and Clank: Rift Apart هشت میلیون دلار ضرر کرده است

اطلاعاتی براساس فایل‌های لو رفته اینسامنیاک گیمز

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart هشت میلیون دلار ضرر کرده است

استودیوی اینسامنیاک گیمز با بازی‌های Marvel’s Spider-Man به موفقیت تجاری چشم‌گیری رسیده و نقد‌های مثبت فراوانی را نیز دریافت کرده است. با این حال بازی اکشن و پلتفرمر Ratchet and Clank: Rift Apart، محصول ۲۰۲۱، با اینکه تحسین منتقدان را دربرداشت، اما نتوانست عملکرد تجاری یکسانی را نسبت به بازی‌های مردعنکبوتی داشته باشد.

<!–

–>

همه این‌ها براساس اطلاعات و فایل‌های داخلی لو رفته از اینسامنیاک است که پس از حمله هکران به فایل‌های استودیو شاهد پخش شدنش به صورت آنلاین (در ردیت) هستیم. براساس این اطلاعات لو رفته بازی Ratchet and Clank: Rift Apart  — که تایید شده بود که تا جولای ۲۰۲۱ حدود ۱.۱ میلیون نسخه فروخته — بیش از ۲.۲ میلیون نسخه به صورت جهانی فروش داشته است. با این حال این فروش نتوانسته به عنوان سودآوری برای استودیو تبدیل شود.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با مایلز مورالز – مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیتاسپایدرمن آفریقایی-آمریکایی مارول
آشنایی با مایلز مورالز – مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیتآشنایی با مایلز مورالز – مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیت

Ratchet and ClankRatchet and Clank

در حقیقت Ratchet and Clank: Rift Apart با بودجه ۸۱ میلیون دلاری و فروش ۷۳ میلیون دلاری، ده درصد ضرر کرده است. براساس این اطلاعات لورفته این بازی در مجموع ۸ میلیون دلار ضرر را برای اینسامنیاک گیمز به ارمغان آورده است. به لطف طرفداران این فرنچایز و اطلاعاتی که در پی هک شدن این استودیو به بیرون درز کرد مشخص شد که یک بازی Ratchet and Clank دیگر در دست توسعه قرار دارد. پس به نظر می‌آید که عملکرد عنوان قبلی تاثیر فاجعه‌باری روی این فرنچایز نگذاشته است و در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار نسخه بعدی خواهیم بود.

این اطلاعات لو رفته همچنین نشان داد که این استودیو برنامه‌هایی برای توسعه Marvel’s Venom, Marvel’s Spider-Man 3, Marvel’s Wolverine, Marvel’s X-Men و یک فرنچایز جدید دیگر دارد. ناگفته نماند که در این اطلاعات همچنین مشخص شد که Marvel’s Spider-Man 2 بودجه‌ای ۳۱۵ میلیون دلاری داشته است.


مطلب پیشنهادی:بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!دنبال چالشی دو نفره می‌گردید؟
بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.