بازی PUBG: Battlegrounds اکنون در فروشگاه اپیک گیمز

PUBG : Battlegrounds یا به عبارتی PlayerUnknown’s Battlegrounds که شناخته‌ شده‌ترین بازی سبک بتل رویال است، از حالا به بعد در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس است. در حالی که این بازی رایگان بتل رویال در حال حاضر برای بازی تقریباً بر روی هر پلتفرم شناخته شده برای بشر در دسترس است، ولی این اولین بار است که می‌توان آن را از جایی غیر از استیم برای PC تهیه کرد.

گسترش دامنه بازیکن‌ها با استفاده از پلتفرم‌های متنوع

به گزارش eurogamer ناشر این عنوان، Krafton می‌گوید:

«از دسترسی زودهنگام تا رایگان شدن، PUBG: Battlegrounds همیشه همه انواع بازیکنان با پیشینه‌های بازی متنوع را تشویق می‌کند تا تلاش خود را برای تضمین شام مرغ برنده برنده نمادین در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها امتحان کنند».

“اکنون، Krafton با اضافه شدن PUBG: Battlegrounds در اپیک گیمز ، راه دیگری را برای اتصال و گروه بندی بازیکنان بیشتر اضافه می‌کند. کسانی که از طریق فروشگاه Epic Games بازی می‌کنند، خدماتی مشابه آنچه در Steam یافت می‌شود، پیدا خواهند کرد. علاوه بر این، بازیکنان از هر دو پلتفرم می‌توانید از طریق کراس پلی با هم بازی کنید.”

pubg chicken dinner playerunknowns battlegrounds

Krafton، یک شرکت در کشور کره جنوبی است که پشت بازی PUBG: Battlegrounds قرار دارد. آنها اخیراً اعلام کرده است که Neon Giant توسعه دهنده The Ascent را نیز خریداری می‌کنند. شرکت Krafton در جدیدترین گزارش درآمد خود این اعلامیه را منتشر کرد و گفت که این خرید بخشی از سرمایه گذاری مداوم در “توسعه و قابلیت های خدماتی [که] خط لوله ثابت عناوین برتر را تضمین می‌کند” خواهد بود.

اگرچه Neon Giant تاکنون تنها یک عنوان به نام خود دارد که آن هم بازیaction-RPG سایبرپانک بود، اما این استودیوی سوئدی توسط کهنه‌کاران صنعت با اعتبارهایی مانند Doom، Wolfenstein، Gears of War و Far Cry 3 تاسیس شده است. در

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.