بازی Persona 5 Strikers بیش از ۲ میلیون نسخه در جهان فروخته است

بازی Persona 5 Strikers بیش از ۲ میلیون نسخه در جهان فروخته است

یکی از اسپین‌ آف‌های جدید مجموعه پرسونا که با نام Persona 5 Strikers شناخته می‌شود، توانست بیش از ۲ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشانزمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست
۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان

استودیوی بازی‌سازی Atlus اخیرا آمار جدیدی از بازی Persona 5 Strikers که یکی از نسخه‌های فرعی بازی پرسونا ۵ است، منتشر کرده که به ما نشان می‌دهد از زمان انتشار در سال ۲۰۲۱ میلادی تا امروز، بیش از ۲ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده که برای چنین محصولی (که حتی مخاطبان و طرفداران نسبت به سیستم کمبت‌ آن انتقاد شدیدی داشته‌اند)، عملکرد خوبی محسوب می‌شود.

Persona 5 StrikersPersona 5 Strikers

داستان بازی Persona 5 Strikers درست چهارماه پس از وقایع نسخه اصلی روایت می‌شود که در آنجا ما گروه Phantom Thieves را می‌بینیم که در تعطیلات به سر می‌برند. متاسفانه، بعد از وقوع اتفاقات ناگواری که توسط شخصی به نام آلیس هیراگی رخ می‌دهد، اعضای گروه فانتوم تیوز به زندان می‌‌افتند. آن‌ها در صدد این موضوع هستند که با کمک هوش مصنوعی به نام سوفیا با گروه شروری به اسم Monarchs مقابله کرده و معماهای زندان را حل کنند.

بنا بر توضیحات Atlus، کار تیم سازنده با بازی پرسونا ۵ تمام نشده است؛ چراکه آن‌ها نسخه فرعی دیگری به نام Persona 5 Tactica را در دست توسعه دارند که در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ برابر با ۲۶ آبان ۱۴۰۲ به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی به همراه نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟مشکلات مدل جدید پلی استیشن ۵!
مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

فیلم John Wick 5 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد - ویجیاتوفیلم John Wick 5 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.