بازی Octopath Traveler از فروشگاه دیجیتالی نینتندو حذف شد

بازی Octopath Traveler از فروشگاه دیجیتالی نینتندو حذف شد

Octopath Traveler یک بازی نقش آفرینی بسیار محبوب است که در سال ۲۰۱۸ برای سوییچ منتشر شد، ولی حالا از فروشگاه آنلاین نینتندو حذف شده است. 

<!–

–>

Octopath Traveler که توسط اسکوئر انیکس و Acquire ساخته شده، در حال حاضر از eShop حذف شده است. با این وجود کدهای خریداری شده از فروشگاه‌های ترد پارتی همچنان کار می‌کنند. بنابر گزارش Gematsu، حقوق انتشار بازی در ماه دسامبر تغییر کرده بود. این عنوان قبلا توسط نینتندو منتشر شده بود، اما اکنون حقوق انتشار آن به Square Enix بازگشته است.


مطلب پیشنهادی:چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟آیا شبیه‌سازها جوابگو هستند؟
چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟

ممکن است این تغییر قبل از عرضه بازی Octopath Traveler برای پلتفرم‌های دیگر، به‌ویژه پلی‌استیشن اعمال شده باشد. با این وجود هنوز مشخص نیست که چرا نینتندو اکنون این عنوان را از فروشگاه خود حذف کرده است. Nintendo هنوز واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است، با این وجود انتظار می‌رود که Octopath Traveler دوباره در دسترس قرار بگیرد.

بازی Octopath Travelerبازی Octopath Traveler

همچنین باید اشاره کنیم که Kadokawa، کمپانی مادر فرام سافتور، به تاگی استودیو Acquire، سازنده Octopath Traveler، را خریداری کرده است. این استودیو در سال ۱۹۹۴ تاسیس شده و در حال حاضر ۱۴۸ عضو دارد که می‌‌توانند به Kadokawa برای ساخت بازی‌ها و آی‌پی‌ها جدید کمک کند. 

دنباله Octopath Traveler نیز در سال ۲۰۲۳ منتشر شده و برخلاف نسخه اول، روی همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]قدرت جذاب شبیه‌سازها
چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]


ایکس باکس و ۱۰ شکست بزرگ

بازی Octopath Traveler از فروشگاه دیجیتالی نینتندو حذف شد - ویجیاتوبازی Octopath Traveler از فروشگاه دیجیتالی نینتندو حذف شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.