بازی Mortal Kombat: Onslaught برای موبایل منتشر شد [تماشا کنید]

عنوان نقش‌آفرینی NetherRealm برای تلفن‌های همراه

بازی Mortal Kombat: Onslaught برای موبایل منتشر شد [تماشا کنید]

در حالی که تنها یک ماه از عرضه بازی Mortal Kombat 1 برای کنسول‌ها و پی‌سی می‌گذرد، کمپانی برادران وارنر Mortal Kombat: Onslaught را برای موبایل عرضه کرد.

<!–

–>

Onslaught که اکنون به صورت رایگان در اپ استور برای iOS و گوگل پلی برای اندروید منتشر شده، دارای نبردهای مبتنی بر گروه است که به صورت خودکار اجرا می‌شود و بازیکن برای فعال کردن توانایی‌ها و ترکیبات خاص، ضربه می‌زند.

یک حالت داستانی کامل نیز وجود دارد که حول تلاش Shinnok برای نابودی دنیا می‌چرخد. لیو کانگ، کونگ لائو و ساب زیرو از کاراکترهای قدیمی مورتال کامبت با شخصیت‌های شرور نام آشنا مانند شانگ سونگ، کِینو و شائو کان در سبک بصری مورتال کامبت ۱۱ ظاهر می‌شوند.

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}


مطلب پیشنهادی:چرا هالیوود اکثر سریال‌ها را قبل از پخش شدن کنسل می‌کند؟سریال‌هایی که قربانی سیاست‌های عجیب می‌شوند
چرا هالیوود اکثر سریال‌ها را قبل از پخش شدن کنسل می‌کند؟چرا هالیوود اکثر سریال‌ها را قبل از پخش شدن کنسل می‌کند؟

در این بازی منتظر حالت‌های Boss Tower و Chasm و همچنین Arena باشید که در آن می‌توانید سایر بازیکنان را در مسابقات بلادرنگ که در فصل‌های PvP شرکت می‌کنند، به چالش بکشید.

اد بون، کارگردان خلاق استودیو NetherRealm و یکی از خالقان مورتال کامبت می‌گوید در بازی Mortal Kombat: Onslaught، بازیکنان می‌توانند در نبردهای استراتژیک و سریع با حداکثر ۱۰ کاراکتر در آن واحد، شرکت کنند.

Mortal Kombat: Onslaught سطح جدیدی از گیم‌پلی استراتژیک را معرفی می‌کند و ما هیجان‌زده هستیم که ببینیم بازیکنان چگونه تیم‌های خود را برای غلبه بر حریفان و چالش‌های مختلف گرد هم می‌آورند.

با دوران شلوغی برای دنیای مورتال کامبت روبرو هستیم. بازی Mortal Kombat 1 که تقریبا یک ماه از عمر آن می‌گذرد، شخصیت‌های بسته الحاقی مانند Omni-Man از سریال Invincible آمازون نیز به زودی به آن اضافه می‌شوند و قسمت دوم فیلم سینمایی نیز در دست ساخت است.

با این حال، Warner Bros Games و NetherRealm به دلیل کیفیت پایین نسخه نینتندو سوییچ Mortal Kombat 1 با انتقاداتی مواجه شدند که باعث شد اد بون قول به‌روزرسانی‌هایی برای بهبود عملکرد را بدهد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Gotham Knightsدر سایه شوالیه تاریکی
بررسی بازی Gotham Knightsبررسی بازی Gotham Knights


ویجی‌لاگ پلاس: نهایی شدن معامله مایکروسافت و اکتیویژن و پلی استیشن ۵ جدید

اپیک گیمز ۱۰۰٪ از درآمد فروش بازی‌ها را به توسعه دهندگان می‌دهد - ویجیاتواپیک گیمز ۱۰۰٪ از درآمد فروش بازی‌ها را به توسعه دهندگان می‌دهد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.