بازی Monster Hunter World اکنون در رقابت مستقیم با کال آو دیوتی قرار دارد

توسط

در
بازی Monster Hunter World اکنون در رقابت مستقیم با کال آو دیوتی قرار دارد

با اینکه از زمان انتشار آخرین آپدیت بزرگ بازی Monster Hunter World در اکتبر ۲۰۲۰ مدت زیادی می‌گذرد، به تازگی تعداد بازیکنان همزمانی که به تجربه این اثر در استیم پرداخته‌اند از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Minecraft Legendsمایکروسافت، لطفا بسه!
بررسی بازی Minecraft Legendsبررسی بازی Minecraft Legends

برای درک این موضوع، محصول یادشده در زمان نگارش این خبر، در رتبه چهاردهمین بازی محبوب روی پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد و برای رتبه سیزدهم که در حال حاضر توسط نسخه Steam بازی کال آو دیوتی (شامل Call of Duty: Modern Warfare 3، مدرن وارفر ۲ و وارزون) اشغال شده است، می‌جنگد.

Monster Hunter WorldMonster Hunter World

افزایش تعداد بازیکنان برای یکی از بهترین بازی‌های فانتزی موجود روی پلتفرم رایانه شخصی مطمئناً با تخفیف کم سابقه ۶۷ درصدی به عنوان بخشی از فروش تعطیلات کریسمس استودیوی بازی‌سازی کپکام کمک می‌کند، اما همچنین می‌تواند نتیجه کمپین #ReturntoWorld باشد که استودیو سازنده و ناشر آن برای Monster Hunter World در فضای مجازی به‌راه انداختند.

Monster Hunter World به عنوان اولین بازی Monster Hunter موجود روی رایانه شخصی، دوران جدیدی را در این سری از مجموعه آغاز کرده است.در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار در حوزه بازی و سینما، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟بله، در کامپیوتر!
چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟


۱۰+۱ لیک بزرگ صنعت بازی

طراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتوطراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.