بازی Mega Man X برای سیستم عامل Android عرضه شد

شرکت «کپکام» (Capcom)، بازی خاطره‌انگیز «مگا من ایکس» (Mega Man X) را برای تلفن‌های همراه مجهز به سیستم‌ عامل «اندروید» (Android) منتشر کرد.

فرانچایز Mega Man یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شرکت Capcom به شمار می‌آید. در حالی که بازیکنان منتظر معرفی نسخه جدیدی از این فرانچایز هستند، شرکت Capcom به تازگی بازی Mega Man X را برای سیستم‌ عامل Android منتشر کرده است. نسخه IOS این بازی ده سال پیش (۱۸ نوامبر سال ۲۰۱۱) عرضه شده بود.

ویژگی‌های موجود در نسخه اندروید بازی Mega Man X

بازیکنان باید بدانند که نسخه اندروید بازی Mega Max X، همان نسخه باز‌سازی‌شده (ریمستر) کنسول SNES است که در سال ۱۹۹۳ منتشر شده بود. شرکت Capcom برای عرضه بازی Mega Man X برای سیستم عامل اندروید، برخی از ویژگی‌های درون بازی را حذف کرده است.

اندروید بازی Mega Man X

گرافیک نسخه اندروید بازی Mega Man X پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به نسخه‌ IOS دارد. با این حال، Mega Man X دارای این ویژگی بود که در آن اقداماتی که بازیکنان در اوایل بازی انجام می‌دادند، روی باس فایت‌ها در مراحل بعدی تأثیر می‌گذاشتند. اکنون کپکام به دلایلی این ویژگی را حذف کرده است. شرکت Capcom برای جذاب‌تر کردن بازی Mega Man X، درجات سختی مختلف به همراه تروفی‌های متنوعی را در بازی قرار داده است تا بازیکنان ساعت‌ها مشغول تجربه این عنوان شوند. همچنین این شرکت کیفیت موسیقی متن بازی مزبور را افزایش داده است.

نکته قابل‌توجه دیگر این است که نسخه اندروید عنوان Mega Man X از کنترلرهای خارجی پشتیبانی نمی‌کند. خوشبختانه، کاربران پس از امتحان کردن بازی با کنترل‌های روی صفحه، گزارش داده‌اند که با هیچ مشکلی مواجه نشدند. کاربران اکنون می‌توانند بازی Mega Man X را به قیمت ۹.۹۹ دلار از «گوگل پلی استور» (Google Play Store) خریداری نمایند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.