بازی Mario vs. Donkey Kong در صدر جدول فروش بریتانیا قرار گرفت

بازی Mario vs. Donkey Kong در صدر جدول فروش بریتانیا قرار گرفت

هفته گذشته شاهد انتشار چند بازی ویدیویی جدید و قابل توجه بودیم و در بریتانیا، همه آن‌ها در اولین هفته عرضه خود به اندازه Mario vs. Donkey Kong خوب عمل نکرده‌اند.

<!–

–>

طبق داده‌های Gfk (که توسط کریستوفر درینگ از GamesIndustry در توییتر به اشتراک گذاشته شده)، نسخه بازسازی شده Switch Mario vs Donkey Kong در صدر جدول قرار گرفت و فروش فیزیکی آن در منطقه ۶۴ درصد بیشتر از فروش نسخه اسپین‌آف Captain Toad: Treasure Tracker در سال ۲۰۱۸ بود.

بازی Skull and Bones با وسعت بسیار عظیم، یا به قول یوبیسافت مگاتون AAAA، سرانجام هفته گذشته پس از سال‌ها تاخیر و مشکلات توسعه عرضه شد. بازی دزدان دریایی در بهترین حالت با استقبال کم‌شور روبرو شده که در عملکرد لانچ آن نیز منعکس شده است.

با قرار گرفتن در رتبه چهارم نمودارهای بریتانیا در هفته اول عرضه، Skull and Bones کمتر از یک چهارم تعداد نسخه‌های فیزیک که بازی دزدان دریایی آنلاین Sea of ​​Thieves در سال ۲۰۱۸ فروخته بود، بدست آورده است.

MarioMario

البته شایان ذکر است که سهم بازار فروش فیزیکی از آن زمان به‌ طور قابل توجهی کوچک‌تر شده، اما در کنار نقد و بررسی‌های نه چندان درخشان، مطمئنا تصویری غم‌انگیز برای جدیدترین عنوان یوبیسافت ترسیم می‌کند.

در همین حال، جنب و جوش شکل گرفته حول Helldivers 2 در هفته‌های اخیر، فروش آن را نیز تحت تاثیر قرار داده است. شوتر کوآپ در رتبه هفتم قرار گرفته و در واقع شاهد افزایش ۲۸ درصدی فروش نسبت به هفته قبل بود که در جدول فروش بسیار نادر است.


اعلام رسمی ورود ایکس باکس به پلی استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 5 به ۳۷ میلیون نفر رسید - ویجیاتوتعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 5 به ۳۷ میلیون نفر رسید - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.