بازی Hollow Knight: Silksong بازهم تاخیر خورد

بازی Hollow Knight: Silksong بازهم تاخیر خورد

هالو نایت: سیلک‌سانگ (Hollow Knight: Silksong) یکی از مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود که بازهم شاهد تاخیر آن هستیم.

استودیو Team Cherry قصد عرضه این عنوان در نیمه اول سال ۲۰۲۳ را داشت، اما اکنون بازی Hollow Knight: Silksong چندین ماه تاخیر خورده است. متیو گریفین (Matthew Griffin)، رئیس بخش بازاریابی و انتشار استودیو، به تاخیر دنباله هالو نایت اشاره کرده است، اما خاطر نشان کرد که توسعه بازی به خوبی پیش می‌رود. 


مطلب پیشنهادی:بازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو می‌گذارداستادان قصه‌گویی بصری
بازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو می‌گذاردبازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو می‌گذارد

به نظر می‌رسد که Hollow Knight: Silksong نسبت به نسخه قبلی خیلی بزرگ‌تر خواهد بود و به همین خاطر استودیو به زمان بیشتری برای توسعه آن نیاز دارد. متیو گریفین همچنین به این نکته اشاره کرد که با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، استودیو تیم چری اطلاعات بیشتری را با طرفداران به اشتراک قرار خواهد داد. 

بازی Hollow Knightبازی Hollow Knight

Hollow Knight: Silksong ابتدا قرار بود به عنوان بسته‌ الحاقی برای نسخه اصلی عرضه شود اما بعد از آن تصمیم گرفته شد تا به نسخه بعدی سری تبدیل شود. هالو نایت در واقع یک بازی مترویدونیا است که توانست دوباره این ژانر را میان بازیکنان محبوب کند. تیم چری در سال ۲۰۱۹ از سیلک‌سانگ رونمایی کرده، اما بازیکنان تاکنون چندین بار تاخیر خورده است.

بازی Hollow Knight: Silksong هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و عرضه آن پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی و نینتندو سوییچ تایید شده است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistunبررسی بازی The Tale of Bistun


از لست آو آس تا استار وارز؛ چه بلایی داره سر بازی های پی سی میاد؟

مشکل گرافیکی بازی های پی سی استار وارز سروایورمشکل گرافیکی بازی های پی سی استار وارز سروایور
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.