بازی Hogwarts Legacy تاکنون یک میلیارد دلار فروش داشته است

بازی Hogwarts Legacy تاکنون یک میلیارد دلار فروش داشته است

برادران وارنر اعلام کرد که بازی Hogwarts Legacy با وجود اینکه تاکنون فقط در دسترس کنسول‌های نسل فعلی قرار گرفته، یک میلیارد دلار فروش داشته است.

در عرض دو هفته پس از عرضه باز‌ی در تاریخ ۱۰ فوریه، اکنون بیش از ۱۲ میلیون نسخه از Hogwarts Legacy فروخته شده و ۸۵۰ میلیون دلار درآمد برای برادران وارنر به همراه داشته است. ماه گذشته، از طریق مدیر ارشد برند جهانی این شرکت فاش شده که فروش بازی ظاهرا ۲۵۶ درصد بیشتر از انتظارات بوده است.


مطلب پیشنهادی:۸ جادوگر تاریک دنیای جادوگری هری پاترولدمورت و رفقا
۸ جادوگر تاریک دنیای جادوگری هری پاتر۸ جادوگر تاریک دنیای جادوگری هری پاتر

بازی Hogwarts Legacy تاکنون یک میلیارد دلار فروش داشته است - ویجیاتوبازی Hogwarts Legacy تاکنون یک میلیارد دلار فروش داشته است - ویجیاتو

با وجود موفقیت Hogwarts Legacy، برادران وارنر حتی با وجود سود ۵۰ میلیون دلاری بخش استریم آن در سه ماهه گذشته، ضرر بزرگی را متحمل شده است. این شرکت درآمد ۱۰.۷ میلیارد دلاری را برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ گزارش کرده است که با این وجود، بازی Hogwarts Legacy حدود ۹ درصد از کل درآمد آن را تشکیل می‌دهد.

خبر قابل توجه دیگر اینکه نسخه نسل گذشته بازی از امروز منتشر شده است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که در آینده درآمد Hogwarts Legacy افزایش پیدا کند. در ماه فوریه، این عنوان بیش از ۱.۳ میلیون بیننده همزمان در توییچ را به خود جذب کرده بود تا به پر بیننده‌ترین بازی تک نفره تمام دوران این پلتفرم تبدیل شود.


مطلب پیشنهادی:ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم [تماشا کنید]شکست‌های هری پاتر در دنیای ویدئو گیم
ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم [تماشا کنید]ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.