بازی Ghostwire: Tokyo در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد

توسط

در
بازی Ghostwire: Tokyo در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد

روز گذشته پیشنهاد رایگان روزانه فروشگاه Epic Games نسخه‌ای از Fallout 3 بود و درست زمانی که ۲۴ ساعت آن به پایان رسید، عنوان دیگری از بتسدا رایگان شد. Ghostwire: Tokyo، بازی اکشن Tango Gameworks، جدیدترین هدیه اپیک گیمز است.

<!–

–>

اولین باری است که این عنوان به صورت یک بازی رایگان در این پلتفرم ظاهر می‌شود، اگرچه اعضای آمازون پرایم در اوایل سال میلادی جاری آن را به عنوان یک جایزه دریافت کردند.

جدیدترین بازی رایگان اپیک گیمز تقریبا به طور قطع بزرگ‌ترین عنوانی است که کاربران تاکنون به مناسبت تعطیلات دریافت کرده‌اند. تا این مرحله، Epic چند بازی خارق العاده را در EGS به عنوان بخشی از تبلیغات سالانه تعطیلات خود ارائه کرده است. برخی از این عناوین عبارتند از DNF Duel، Fallout 3 و Destiny 2: Legacy Collection.


مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!

Ghostwire: Tokyo داستان آکیتو ایزوکی را روایت می‌کند که بدنش توسط یک روح تسخیر می‌شود، درست زمانی که یک رویداد ماوراء طبیعی در توکیو اتفاق می‌افتد. همه غیرنظامیان از شهر ناپدید شده‌اند و موجودات خطرناک جایگزین آن‌ها شده‌اند.

Ghostwire: TokyoGhostwire: Tokyo

اگرچه ممکن است یک اثر ترسناک به نظر برسد، این عنوان در درجه اول یک بازی اکشن است که در آن شما موجودات ماوراء طبیعی را با جن‌گیری از بین می‌برید. جدا از کمپین اصلی، حالت روگ‌لایت The Spider’s Thread نیز در این نسخه گنجانده شده است.

Ghostwire: Tokyo تا ۲۴ ساعت آینده در فروشگاه اپیک گیمز رایگان است. این پروموشن فردا ۴ دی ساعت ۱۹:۳۰ به پایان می‌رسد. در حالت معمولی خرید بازی ۶۰ دلار هزینه دارد. پس از این، حداقل ۱۱ بازی دیگر در تعطیلات اپیک به صورت روزانه رایگان خواهند شد.


مطلب پیشنهادی:۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشانزمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست
۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان


۱۰+۱ لیک بزرگ صنعت بازی

طراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتوطراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.