بازی Gears 6 در ماه خرداد رونمایی می‌شود

بازی Gears 6 در ماه خرداد رونمایی می‌شود

شایعات زیادی به ساخت بازی گیرز ۶ (Gears 6) توسط استودیو The Coalition اشاره دارند و به نظر می‌رسد که به زودی و در ماه ژوئن از این عنوان رنمایی می‌شود. 

<!–

–>

۵ سال از عرضه Gears 5 به بازار گذشته است و طرفداران چشم انتظار دنباله دیگری از آن هستند. ظاهرا مایکروسافت رویدادی را برای تاریخ ۹ ژوئن معادل ۲۰ خرداد آماده می‌کند و چند منبع مختلف به حضور بازی Gears 6 در این شوکیس اشاره کرده‌اند. اکنون لیام مکینتایر (Liam McIntyre)، بازیگر شخصیت جی دی فنیکس (JD Fenix)، نیز همین کار را انجام داده است. 


مطلب پیشنهادی:ترفندهای بازی Dead Island 2 برای حرفه‌ای شدناستاد زامبی‌کشی باشید
ترفندهای بازی Dead Island 2 برای حرفه‌ای شدنترفندهای بازی Dead Island 2 برای حرفه‌ای شدن

جی دی فنیکس شخصیت اصلی Gears of War 4 بود که در نسخه پنجم به یک شخصیت مکمل تبدیل شد. یکی از طرفداران از لیام مکینتایر سوالی درباره سرنوشت پسر مارکوس فنیکس پرسیده بود. این بازیگر جوابی برای این سوال نداشت و گفت که باید تا ماه ژوئن (خرداد) صبر کنیم تا مایکروسافت و استودیو The Coalition به این سوال پاسخ دهند. 

بازی Gears 6بازی Gears 6

 گیرز ۵ دارای یک منطقه نیمه باز بود که کمی آزادی عمل بیشتر به بازیکنان می‌داد. اکنون به نظر می‌رسد که استودیو کوالیشن قصد دارد ایده یک جهان باز را به صورت کامل در گیرز ۶ پیاده‌سازی کند و به همین خاطر به سراغ موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ رفته است. The Coalition پس از لغو دو پروژه در حال توسعه، توجه کامل خود را به قسمت بعدی در سری Gears of the War معطوف کرده است.

Gears 6 احتمالا برای پی‌سی‌ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دست ساخت قرار دارد و هنوز نمی‌دانیم در چه تاریخی به بازار منتشر می‌شود.


مطلب پیشنهادی:۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهیدحتما به این موارد دقت کنید
۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهید۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهید


بررسی بازی استلار بلید

بازی Gears 6 در ماه خرداد رونمایی می‌شود - ویجیاتوبازی Gears 6 در ماه خرداد رونمایی می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.