بازی Final Fantasy 7 Rebirth دومین بازی برتر سری از نظر میانگین نمرات است

بازی Final Fantasy VII Rebirth به زودی در دسترس دارندگان پلی‌استیشن ۵ قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که قرار است آن‌ها را حسابی خوشحال کند.

نقدها و نمرات دومین نسخه در سه‌گانه‌ی بازسازی فاینال فانتزی ۷ اخیرا منتشر شده است و ظاهرا بسیاری از منتقدان از این بازی لذت برده‌اند، زیرا در زمان نگارش این مقاله دومین بازی با رتبه‌ی برتر در سری فاینال فانتزی از نظر نمره‌‌ی متاکریتیک است. این بازی در حال حاضر در متاکریتیک نمره‌ی ۹۲ را از مجموع ۱۲۵ نقد کسب کرده است. در واقع تنها یک بازی از این سری محبوب نقش‌آفرینی رتبه‌ی بالاتری کسب کرده است که فاینال فانتزی ۹ روی پلی‌استیشن ۱ با امتیاز ۹۴ محسوب می‌شود. همچنین تنها ۶ بازی فاینال فانتزی وجود دارد که از امتیاز متاکریتیک ۹۰ بالاتر رفته‌اند.

  • فاینال فانتزی ۹ (متای ۹۴)
  • فاینال فانتزی ۷ ریبرث (متای ۹۲)
  • فاینال فانتزی ۱۰ (متای ۹۲)
  • فاینال فانتزی ۱۲ (متای ۹۲)
  • فاینال فانتزی ۶ ادونس (متای ۹۲)
  • فاینال فانتزی ۱۴: اندواکر (متای ۹۲)

فاینال فانتزی 7 ریبرث

همانطور که متوجه شده‌اید، Final Fantasy VII Rebirth با امتیاز متاکریتیک ۹۲ به لیست بهترین نسخه‌های این سری می‌پیوندد. البته ذکر این نکته مهم است که برخی بازی‌های فاینال فانتزی در متاکریتیک رتبه‌بندی نمی‌شوند، زیرا این سایت در زمان انتشار آن‌ها وجود نداشته است. به عنوان مثال، فاینال فانتزی ۶ یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این سری و به عقیده‌ی بسیاری بهترین نسخه است که در سال ۱۹۹۴ روی کنسول SNES منتشر شد. متاکریتیک در آن زمان وجود نداشت، بنابراین امتیازی در این وبسایت ندارد. البته‌ی نسخه‌ی ۲۰۰۷ این بازی متای ۹۲ را کسب کرده است.

در هر صورت رتبه‌ی بسیار بالای Final Fantasy VII Rebirth نشان می‌دهد که پروژه‌ی بازسازی فاینال فانتزی ۷ به خوبی توسط اسکوئر انیکس در حال انجام است و بسیاری از همین حالا منتظر نسخه‌ی سوم نیز هستند؛ نسخه‌ای که موفقیت آن با توجه به دو بازی اول تا حدود زیادی تضمین شده است.

بازی Final Fantasy VII Rebirth به طور انحصاری در تاریخ ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) سال جاری برای پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شود.

منبع: Game Informer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.