بازی Final Fantasy 16 در ابتدا قرار بود برای پلی استیشن ۴ نیز منتشر شود

بازی Final Fantasy 16 در ابتدا قرار بود برای پلی استیشن ۴ نیز منتشر شود

Final Fantasy 16 ماه آینده عرضه می‌شود و نسخه دمو تقریبا دو هفته قبل از آن منتشر می‌شود. این یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های PS5 در سال جاری است، اما در مقطعی از زمان، تیم توسعه برای انتشار احتمالی نسخه پلی استیشن ۴ نیز برنامه‌ریزی کرده بود.

Final Fantasy Union با تهیه‌کننده بازی، نائوکی یوشیدا، در مورد مشارکت سونی در ساخت عنوان صحبت کرد. آیا این همکاری زمانی آغاز شد که هنوز برای PS4 در حال توسعه بوده یا زمانی که پروسه ساخت به PS5 تغییر کرد؟


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

یوشیدا گفت که این موضوع بین ما و سونی است و صحبت کردن در مورد آن بسیار سخت است. با این حال، او افزود:

آنچه می‌توانم بگویم این است که در حین توسعه، در ابتدا برنامه‌ای داشتیم که احتمالا بازی را روی PS4 عرضه کنیم. در طول پروسه، متوجه شدیم که برای رسیدن به سطحی که به آن افتخار کنیم، حداقل به یک یا دو سال دیگر نیاز داریم.

بنابراین من باید در آن زمان تصمیم می‌گرفتم. خب، نمی‌خواستیم [ساخت] بازی را آنقدر طولانی کنیم. [گفتم] بیاید فقط سراغ PS5 برویم.

Final Fantasy 16Final Fantasy 16

یوشیدا مشخص نکرد که این تصمیم در چه مرحله‌ای از پروسه ساخت گرفته شده است. با این وجود، برخی از جنبه‌های بالقوه نسل قبلی – مانند صبر کردن برای صفحه لودینگ منطقه بعدی بازی – هنوز قابل مشاهده هستند.

Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. اسکوئر انیکس اجازه تجربه ۳ ساعت ابتدایی بازی را به رسانه‌های خارجی داده و از این رو ویدئوهایی از گیم‌پلی منتشر شده است.


مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]


چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.