بازی Fae Farm یک شبیه‌ساز زندگی کشاورزی است

وقتی نام بازی‌هایی با محوریت کشاورزی به میان می‌آید، معمولا بازی Stardew Valley به یادمان می‌آید. استاردو ولی به عنوان ادامه‌دهنده مسیر بازی‌های کلاسیک این ژانر از جمله هاورست مون،‌ توانست مخاطبان زیادی را در سال ۲۰۱۶ به دست آورد. بازی Fae Farm پا در همین مسیر گذاشته و با تمرکز روی مخاطبان جدید،‌ سعی می‌کند تا برای خودش یک کامیونیتی متفاوت و سرزنده دست و پا کند.

<!–

–>

بازی Fae Farm یک شبیه‌ساز زندگی کشاورزی است - ویجیاتوبازی Fae Farm یک شبیه‌ساز زندگی کشاورزی است - ویجیاتو

بازی Fae Farm از جایی آغاز می‌شود که شما پا به یک جزیره می‌گذارید. در این جزیره شما توسط شهردار شهر نجات داده شده‌اید و یک مزرعه بلااستفاده به شما اختصاص داده می‌شود تا در آن کشاورزی کنید. کشاورزی کردن یکی از رکن‌های اصلی این بازی است و مسیر پیشرفت بازی از طریق آن می‌گذرد. در کنار کشاورزی باید تعامل خوبی با همسایه‌های خود داشته باشید و بتوانید کارهایی که آن‌ها از شما می‌خواهند را انجام دهید. از آن جایی که بازی به جز پی‌سی برای نینتندو سوییچ هم عرضه شده، باید گفت که ما با اثری طرف هستیم که بازی کردن در اوقات فراغت و بین بازی‌های بزرگ دیگر را لذت‌بخش می‌کند. بازی Fae Farm همچنین بخش چندنفره هم دارد که از طریق آن می‌توانید با بازیکن‌های دیگر از طریق آنلاین یا از طریق لوکال کوآپ (روی نینتندو سوییچ)‌ ارتباط بگیرید.

بازی به جز بخش کشاورزی، بخش مبارزات هم دارد که می‌توانید از روش‌های دیگری مثل استفاده از جادو آن را پیش ببرید. هر چند که مرگ در این بازی معنی خاصی ندارد و به هر حال با استفاده از مجیک‌های مختلف مثل نامرئی شدن، دشمنان خود را از سر راه بردارید. یکی از نکات مثبت بازی این است که برای تجربه بهتر Fae Farm نیازی به گرایند کردن‌های طولانی ندارید و بازی ساخته شده تا شما برای ساعاتی از دنیای واقعی جدا شده و از زندگی در یک فضای فانتزی جذاب لذت ببرید. در این زمینه بازی برای کسانی که آثاری مثل استاردو ولی را دوست داشته‌اند،‌ عنوان جذابی محسوب می‌شود.

بازی Fae Farm یک شبیه‌ساز زندگی کشاورزی است - ویجیاتوبازی Fae Farm یک شبیه‌ساز زندگی کشاورزی است - ویجیاتو

بازی Fae Farm از طریق استیم برای پی‌سی و البته برای نینتندو سوییچ هم با قیمت ۴۰ دلار در دسترس قرار دارد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.