بازی Crime Boss با حال و هوای وایس سیتی معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید

شرکت اپیک گیمز (Epic Games) در این مدت توانست موفقیت بسیار خوبی در دنیای گیمینگ کسب کند. به همین دلیل به دنبال گسترش فعالیت خود در دنیای بازی‌های ویدئویی است. به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفت تا با شرکت INGAME در ساخت بازی رئیس جرم: شهر راکی (Crime Boss: Rockay City) همکاری کند.

بازی رئیس جرم به شکل اول شخص بوده و در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد. طبق چیزی که گفته شده این بازی انتهای زمستان امسال روی کامپیوتر عرضه خواهد شد. همینطور اینکه در ادامه سال ۲۰۲۳ میلادی برای کنسول‌های نسل ۹ نیز عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق عرضه نسخه کنسولی بازی رئیس جرم اعلام نشده است. با این حال این بازی در تاریخ ۱۷ اسفند (۸ مارچ) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.

Crime Boss

شهر راکی بسیار زیبا است. با این حال پشت این زیبایی رازهایی نهفته شده که باعث می‌شود جنگ‌های زیادی در آن جریان داشته باشد. پس از مرگ رئیس جرم قبلی، حال جایگاه اون خالی شده است. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال رسیدن به این جایگاه هستند. شما باید تلاش کنید تا مأموریت‌های مختلف را انجام داده تا بتوانید به این جایگاه برسید. برای انجام مأموریت‌ها نیز شما نیاز به یک تیم خوب دارید. پس بر اساس توانایی افراد، گروه خود را چیده و مأموریت‌های مختلف را به اتمام برسانید.

شما باید در دنیای بازی ارتباطات زیادی داشته باشید. از این رو در شهر راکی کرکترهای زیادی برای ارتباط و آشنا شدن وجود دارند. برای مثال ترویس بیکر با بازیگری مایکل مدسن (Michael Madsen) و کلانتر نوریس با بازیگری چاک نوریس (Chuck Norris) در بازی رئیس جرم حضور دارند.

یکی از نکات مثبت این بازی این است که هم صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره یا کوآپ (Co-Op) قابل تجربه است. به همین دلیل شما می‌توانید یک تفریح بسیار خوب با دوستانتان داشته باشید. به طور کلی مبارزات در بازی رئیس جرم دشوار است. با این حال با استراتژی مناسب شما می‌توانید گروه‌های مجرم دیگر را در این شهر از بین برده و تبدیل به رئیس جرم شوید.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.