بازی Call of Duty 2024 روی جنگ خلیج فارس تمرکز خواهد داشت

بازی Call of Duty 2024 روی جنگ خلیج فارس تمرکز خواهد داشت

با توجه به اینکه کال آو دیوتی مدرن وارفر ۳ همه طرفداران را ناامید کرد، خیلی‌ها چشم انتظار بازی بعدی این سری هستند که قرار است نسخه جدید Call of Duty Black Ops باشد. 

<!–

–>

شایعات به این اشاره دارد که بازی جدید Call of Duty Black Ops روی جنگ خلیج فارس تمرکز می‌کند. اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۳ به این موضوع اشاره شده بود ولی اکنون سایت Windows Central شایعات را تایید کرده است. این سایت با چند منبع نزدیک به اکتیویژن صحبت کرده و سری بلک آپس قرار است قدرتمند‌تر از همیشه باز گردد. 


مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسیدAl Mazrah و باقی قضایا!
بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسیدبهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسید

بازی بعدی کال آو دیوتی بلک آپس قرار است روایت متفاوتی از جنگ خلیج فارس با دیدگاه انتقادی از شرکت کنندگان مختلف در این مناقشه داشته باشد. این داستان با پایان دوران جنگ سرد منطبق خواهد شد و برخی از عواقب آن را بررسی می‌کند. با توجه به این که بازی در اوایل دهه ۹۰ جریان دارد، از نظر گیم‌پلی شاهد بازگشت به ریشه‌های این سری خواهیم بود. 

بازی Call of Dutyبازی Call of Duty

توسعه این عنوان برعهده Treyarch قرار دارد و این استودیو بیشتر از هر بازی دیگری برای ساخت این نسخه از کال آو دیوتی زمان گذاشته است. به احتمال زیادی این بازی قرار است در پاییز سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود و مثل مدرن وارفر ۳، انتظار مزایای زیاد برای پیش‌خرید و دسترسی زودهنگام به Call of Duty Black Ops را هم باید داشته باشید. 

با وجود اینکه خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت نهایی شده، اما انتظار می‌رود که Call of Duty 2024 در کنار ایکس باکس و پی‌سی برای پلی استیشن نیز منتشر شود. 


مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟تجربه مشترک همه ما
کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟


اسپایدرمن ۲ رو نداری؟ اینارو امتحان کن

بازی Call of Duty 2024 روی جنگ خلیج فارس تمرکز خواهد داشت - ویجیاتوبازی Call of Duty 2024 روی جنگ خلیج فارس تمرکز خواهد داشت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.