بازی Battlefield 2042 را تا ۱۶ اکتبر رایگان تجربه کنید

شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) اعلام کرد بازی شوتر آنلاین «بتلفیلد ۲۰۴۲» (Battlefield 2042) تا تاریخ ۱۶ اکتبر به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود. در ادامه خبر همراه ما باشید.

به گزارش خبرگزاری DSOGaming، شرکت Electronic Arts تایید کرد بازیکنان می‌توانند عنوان Battlefield 2042 را تا تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر ۱۴۰۲) به صورت رایگان تجربه کنند. گفتنی است این دوره رایگان بازی دقیقاً مشابه مرحله Open Beta بازی «ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۳» (Call of Duty: Modern Warfare 3) است.

بازی Battlefield 2042 در نوامبر سال ۲۰۲۱ عرضه شد. این بازی با وجود مشکلات گرافیکی و باگ‌های متعدد در زمان عرضه با واکنش‌های بسیار منفی کاربران در پلتفرم «استیم» (Steam) مواجه شد. از آن زمان، استودیو توسعه‌دهنده «دایس» (DICE) به‌روزرسانی‌های بسیاری را برای بازی مذکور منتشر کرده و در حال حاضر «بتلفیلد ۲۰۴۲» در پلتفرم Steam میانگین امتیازات Mixed را از کاربران دریافت کرده است.

دسترسی رایگان به فصل ششم بازی Battlefield 2042

بازی Battlefield 2042 در این مدت تمامی محتویات خود را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. به بیان جزئی‌تر، این محتویات شامل فصل ششم بازی با نام Dark Creations نیز می‌شود. بسته‌الحاقی Dark Creations نقشه جدید Redacted را معرفی می‌کند که در مکان‌های نزدیک بسته و تنگاهراس تنظیم شده است. بازیکنان همچنین می‌توانند از سلاح‌ها و ابزارهای جدید استفاده و ۱۰۰ سطح از محتوای Battle Pass را فعال کنند.

بازی رایگان Battlefield 2042

علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند بازی آنلاین Battlefield 2042 را از پلتفرم Steam دانلود نمایند. شرکت EA اخیراً تمامی نسخه‌های بازی Battlefield را با ۸۴ درصد تخفیف به فروش می‌رساند. اگر شما علاقه‌مند به انجام نسخه‌های قدیمی این سری هستید، بهتر است از این تخفیف ویژه بهره ببرید.

نظر شما چیست؟ آیا نسخه رایگان بازی Battlefield 2042 در این بازه چند روزه تجربه می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.