بازی Avowed در رویداد اخیر Developer_Direct ایکس باکس نمایش نسبتا مفصلی داشت و ما را با دنیای خود و بخشهایی همچون مبارزاتش بیشتر آشنا کرد. اما این نمایش به غیر از نمایی از سیستم دیالوگ بازی، دیگر چیز خاصی از جنبههای داستان گویی و انتخابهای تاثیرگذار نشانمان نداد. با این حال نیازی به نگرانی نیست، چرا که ابسیدین تایید کرده است داستان Avowed نیز یک روایت چندشاخهای با پایانهای مختلف خواهد بود.
<!–
–>
مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۳ ویجیاتو؛ چقدر با بتسدا آشنا هستید؟
کری پتل، کارگردان بازی Avowed در استودیو Obsidian در مصاحبه با IGN تایید کرد که این بازی نیز دارای پایانهای مختلف خواهد بود:
خب، این یک بازی Obsidian است. اگر چند پایان مختلف در بازی نمیگذاشتیم دیگر ابسیدین نبودیم. برای چنین موردی باید کمی ظرافت به خرج دهید، هم در پخش و قراردهی عواقب انتخابهایتان، و هم ماهیت آن عواقب. بعضی چیزها باید عواقب غافلگیرکننده و در عین حال باورپذیر داشته باشند. اگر همه چیز درست مطابق انتظارتان پیش برود، کمی خستهکننده خواهد شد.
بازی Avowed در دنیای Pillars of Eternity جریان دارد؛ مجموعه بازیهای نقشآفرینی کلاسیکی که جزو آغازکنندگان رنسانس سبک CRPG بودند. این بازی ابتدا قرار بود تجربهای به وسعت Skyrim ارائه دهد، اما ابسیدین طی توسعه بازی تصمیم گرفت مقیاس بازی را محدودتر نگه دارد و تمرکز خود را روی چیزهایی که در آن مهارت دارد بگذارد.
این عنوان پاییز امسال برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی منتشر خواهد شد.
مطلب پیشنهادی:آموزش تنظیم DNS برای کنسولهای ایکس باکس
داستان کامل پرنس آف پرشیا لاست کراون
دیدگاهتان را بنویسید