بازی Assassin’s Creed Syndicate تا هفته آینده رایگان شد

فروش روز بلک فرایدی در روز چهارشنبه به پایان می‌رسد و شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) برنامه ویژه‌ای را برای بازیکنان کامپیوترهای شخصی تدارک دیده است. دارندگان PC می‌توانند بازی Assassin’s Creed Syndicate را به صورت رایگان تا هفته آینده از طریق برنامه Ubisoft Connect دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، کاربران PC قادر خواهند بود تا تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر ۱۴۰۲) بازی تحسین‌برانگیز «اساسینز کرید: سیندیکا» (Assassin’s Creed Syndicate) را به صورت رایگان از طریق برنامه Ubisoft Connect دانلود کنند. این بازی در سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «ایکس باکس وان» (Xbox One) و پی‌سی عرضه شد.

تجربه رایگان بازی Assassin’s Creed Syndicate؛ آدم‌کش‌ها در انقلاب صنعتی!

عنوان AC Syndicate داستان «جیکوب» (Jacob) و «ایوی» (Evie) دو آدم‌کش دوقلو را روایت می‌کند که در سال ۱۸۶۸ در بحبوبه انقلاب صنعتی بریتانیا، به مبارزه با گروه تمپلارها می‌پردازند. این بازی مکانیزم‌های جدیدی را ارائه می‌دهد و برای اولین بار دو قهرمان اصلی دارد که بازیکنان می‌توانند بین آن‌ها جابه‌جا شوند. گفتنی است روش‌های جدید برای استفاده از قلاب و کالسکه در بازی مذکور وجود دارد و شخصیت «جیکوب» می‌تواند افراد خود را به جنگ علیه دشمنان بفرستد.

بازی رایگان Assassin's Creed Syndicate

فروش اولیه بازی Assassin’s Creed Syndicate به علت استقبال ضعیف از عنوان Assassin’s Creed Unity در سال ۲۰۱۴ کم بود؛ اما Syndicate موفق شد نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان و اهالی رسانه دریافت کند. این بازی تا اواخر سال ۲۰۱۷ توانست بیش از ۵.۵ میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروشد. عنوان مذکور همچنین در سال ۲۰۱۵ به نهمین بازی پرفروش بریتانیا تبدیل شد.

نظر شما چیست؟ آیا بازی Assassin’s Creed Syndicate را روی پلتفرم PC انجام داده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.