بازی Assassin’s Creed Mirage بیش از ۵ میلیون بازیکن دارد

ناشر «یوبیسافت» (Ubisoft) اعلام کرد بازی «اساسینز کرید سراب» (Assassin’s Creed Mirage) بیش از ۵ میلیون بازیکن دارد. این بازی در پاییز امسال برای کنسول‌های نسل گذشته، حاضر و پلتفرم PC منتشر شد.

بازی Assassin’s Cred Mirage از همان ابتدا به عنوان نسخه کوچک و جمع‌وجور سری «اساسینز کرید» معرفی شد تا حفره‌ای که تا عرضه بازی بزرگ بعدی سری وجود داشت را پر کند. با این حال به‌نظر می‌رسد بازی از لحاظ تعداد بازیکنان خود به موفقیت قابل‌توجهی رسیده است.

به‌نقل از «تام هندرسون» (Tom Henderson)، بازی Assassin’s Creed Mirage از زمان عرضه‌اش در پاییز سال گذشته توسط بیش از ۵ میلیون بازیکن انجام شده است. گفتنی است ناشر Ubisoft حدود ۲۵۰ میلیون دلار از بازی مذکور درآمد به دست آورده است.

تعداد بازیکنان بازی Assassin’s Creed Mirage؛ بزرگ‌ترین لانچ نسل نهمی ناشر Ubisoft

تنها با گذشت چند روز از انتشار اولیه، ناشر Ubisoft بازی AC: Mirage را یک موفقیت اعلام کرد و گفت که این عنوان موفق‌ترین لانچ را در میان بازی‌های نسل نهمی این ناشر برجسته حوزه گیمینگ داشته است. بر اساس آمار Ubisoft، تعداد بازیکنان ابتدایی بازی مشابه عناوینی همچون Assassin’s Creed Odyssey بوده است.

بازی Assassin's Creed Mirage

احتمال بسیار کمی وجود دارد که بازی Mirage به اندازه نسخه‌های قبلی سری بازیکنان را در خود نگه داشته باشد. به هر حال، جدیدترین نسخه از سری Assassin’s Creed تجربه‌ای کوتاه و مختصر نسبت به سه نسخه قبلی سری محسوب می‌شود؛ اما ثبت آمار بیش از ۵ میلیون بازیکن قطعا بدین معناست که اثر Assassin’s Creed Mirage موفقیت خوبی را تجربه کرده است.

شایان ذکر است هندرسون در گزارش خود به مواردی همچون عرضه بازی Star Wars Outlaws در نیمه اول سال ۲۰۲۴، بازی Assassin’s Creed Red در نیمه دوم و سپس نسخه جدید سری Ghost Recon و ریمیک Splinter Cell در سال‌های آینده اشاره کرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.