بازی کامپیوتری ناسا به آموزش پدیده‌های نجومی می‌پردازد

طبق جدیدترین گزارش، سازمان «ناسا» (NASA) یک بازی کامپیوتری جدیدی را تولید کرده است که انواع پدیده‌های نجومی مانند خورشید گرفتگی را به کودکان آموزش می‌دهد. برای مطالعه ادامه خبر بازی آموزشی «ناسا» همراه ما باشید.

به نقل از روابط عمومی اسپیس، سازمان هوانوردی و فضای ایالات متحده (به اختصار ناسا) یک بازی کامپیوتری جدید را راه‌اندازی کرده است تا به کودکان کمک کند پیرامون پدیده نجومی خورشید گرفتگی آشنا شوند. گفتنی است در تاریخ ۸ آوریل، یک خورشید گرفتگی کامل رخ می‌دهد و منجمان می‌گویند این پدیده سراسر آمریکای شمالی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

بازی «اسنپ ایت» (Snap It) از بازیکنان می‌خواهد که به مسافر بین ستاره‌ای کمک کنند تا در سفر خود به زمین از خورشید عکس بگیرد. این بازی مناسب کودکان بالای هفت سال طراحی شده است و درس‌های مربوط به نحوه وقوع خورشید گرفتگی را به آن‌ها می‌آموزد. بر اساس منابع، خورشید گرفتگی کامل در تاریخ ۸ آوریل از کشورهای مکزیک، آمریکا و کانادا عبور می‌کند و از اقیانوس آرام جنوبی آغاز می‌شود.

گیم پلی بازی جدید ناسا با نام Snap It چگونه است؟

بازی کامپیوتری ناسا یک شخصیت بیگانه را به تصویر می‌کشد که از سیاره‌ای که خورشید گرفتگی را تجربه نمی‌کند، بازدید می‌کند و زمانی رخ می‌دهد که ماه از بین زمین و خورشید عبور می‌کند. وظیفه اصلی کودکان در بازی «اسنپ ایت» گرفتن ۲۰ عکس از کسوف و سایر اجسامی است که از مقابل خورشید عبور می‌کنند.

بازی کامپیوتری ناسا

سیاره زمین در معرض تغییرات و رخدادهای متعددی قرار گرفته است که برخی از آن‌ها می‌تواند برای ما بسیار جالب و مهم باشند. این تغییرات شامل پدیده‌هایی نظیر کسوف خورشیدی است که امکان دارد بر زندگی روزمره انسان‌ها تاثیر مثبت و یا منفی داشته باشد.

این بازی همچنین به کودکان کمک می‌کند تا مفهوم کسوف خورشیدی را به خوبی متوجه شوند و به آن‌ها شرح دهد که چگونه این پدیده نیاز به هوشیاری و دقت دارد. علاوه‌براین، کودکان با انجام ماموریت‌های مختلف و شرکت در مسابقات می‌توانند مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و تجربه‌ی یک بازی آموزشی و سرگرم‌کننده را داشته باشند.

بنابراین، بازی Snap it یک تجربه ارزشمند و آموزنده است که اطلاعات مفیدی را درباره پدیده‌های نجومی به کودکان منتقل می‌کند. این بازی می‌تواند کودکان را به دنیای پرماجرای خارج از زمین علاقه‌مند کند و آن‌ها را برای مطالعه و پژوهش در این زمینه الهام بخشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.