بازی کارآگاهی Shadows of Doubt راهی کنسول PS5 خواهد شد

طبق جدیدترین گزارش، بازی کارآگاهی سندباکس «سایه‌های تردید» (Shadows of Doubt) علاوه بر پلتفرم PC، برای کنسول نسل حاضر «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) عرضه خواهد شد. این بازی در حال حاضر به صورت Early Access قابل دریافت است.

استودیو توسعه‌دهنده ColePowered Games اعلام کرد بازی کارآگاهی Shadows of Doubt برای کنسول PS5 نیز منتشر خواهد شد. گفتنی است نسخه دسترسی زودهنگام این عنوان در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۳ آوریل ۲۰۲۳) قابل دریافت شد و به نظر می‌رسد نسخه کامل در سال جاری به صورت همزمان برای PC و PS5 عرضه شود.

با این حال، سازندگان هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی Shadows of Doubt را به طور رسمی اعلام نکرده‌اند. طبق آخرین به‌روزرسانی، استودیو ColePowered Games در یک پست وبلاگی از استقبال کاربران از نسخه ۱.۰ بازی مذکور در سال ۲۰۲۳ خبر داد.

بازی کارآگاهی Shadows of Doubt

داستان بازی کارآگاهی Shadows of Doubt چیست؟

رسانه Gematsu متوجه شد که فروشگاه PlayStation Store نسخه PS5 بازی Shadows of Doubt را فهرست کرده است. البته این بدان معنا نیست که نسخه ۱.۰ بازی نامبرده راهی کنسول «سونی» (Sony) می‌شود. هرآنچه که هست، استودیو ColePowered Games می‌خواهد نسخه کامل اثر خود را روی کنسول PS5 اجرا کند.

بازی Shadows of Doubt داستانی را در دل دهه ۸۰ میلادی روایت می‌کند. بازیکنان باید در این بازی مانند یک کارآگاه فکر و از ابزارهای مختلف به‌عنوان بازرس اطلاعات خصوصی استفاده کنند. آن‌ها باید شواهد بسیاری را جمع آوری کنند و با حل پرونده‌های بیشتر، درآمد به دست آورند.

شما می‌توانید پرونده‌های جدیدی پیدا کنید و اطلاعات مختلف را به فروش برسانید. بازی در دنیایی کاملا شبیه‌سازی شده جریان دارد و قهرمان داستان به سراغ صدها شهروند برای کسب اطلاعات می‌رود. شایان ذکر است بازی «سایه‌های تردید» از زاویه دوربین اول شخص پشتیبانی می‌کند و توسط موتور «یونیتی» (Unity) توسعه یافته است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.