بازی های نوستالژیک آتاری با نسخه به روز شده باز می گردند

وقت آن است که کارتریج های قدیمی آتاری خود را از کمد خارج کنید، زیرا این شرکت سعی دارد دوباره با نسخه به روز شده آتاری ۲۶۰۰ نمادین خود از بازی های نوستالژی استفاده کند. این کنسول جدید از کارتریج های بازی های قدیمی مدل های ۲۶۰۰ و ۷۸۰۰ نیز پشتیبانی می کند.

به گزارش سیناپرس، آتاری ۲۶۰۰ پلاس نتیجه همکاری با شرکت بازی‌سازی Plaion است و شکل کنسول ۸۰ درصد مانند نسخه اصلی بوده و شبیه مدل چهار سوئیچ تولید سال ۱۹۸۰ طراحی شده است.

بن جونز (Ben Jones) از شرکت بازی‌سازی Plaion گفت: برای گیمرهایی که برای اولین بار هیجان بازی های تلویزیونی را در خانه تجربه کردند، آتاری ۲۶۰۰ پلاس شما را به زمان گذشته برمی گرداند. برای نسل جدید، این بازی یکی از سرگرمی‌های همیشگی و فرصتی برای تجربه عصر طلایی بازی‌های ویدیویی است.

سایر تغییرات طراحی شامل افزایش اندازه سوکت کارتریج برای به حداقل رساندن مشکلات چسبندگی و روشن شدن لوگوی برند هنگام روشن شدن است. این دستگاه با یک کنترلر جوی استیک عرضه می شود که به همان اندازه اصلی بوده و دارای طرحی مشابه با جوی استیک اصلی ۲۶۰۰ است و با یک کارتریج چند بازی بسته بندی شده است که شامل بازی های کلاسیک ۸ بیتی مانند فرمان موشک، ماجراجویی، قایم باشک، پین بال، دزد و پلیس و تنها در خانه است.

مدل پلاس همچنین با کارتریج های اصلی۲۶۰۰ و ۷۸۰۰ سازگار است، به این معنی که بازیکنان می توانند جوانی خود را با بازیهایی مانند هواپیما و Pac-Man زنده کرده و نسل جدید را با جذابیت نوستالژیک بازی های قدیمی آشنا کنند.

این سیستم دارای پردازشگرهای Rockchip 3128 است که با پورت‌های HDMI و USB-C که در کنار کانکتورهای DB9 در پشت قرار می ‌گیرند، به‌ روزرسانی شده است و اکنون از وضوح‌ های چندگانه صفحه ‌نمایش، از جمله حالت جدید عریض پشتیبانی می ‌کند.

وید روزن (Wade Rosen) مدیر عامل و رئیس شرکت، گفت: حفظ بازی های کلاسیک برای آتاری یک اولویت است و آتاری ۲۶۰۰ پلاس صدها بازی مدل های ۲۶۰۰ و ۷۸۰۰ منتشر شده در ۵۰ سال گذشته را در دسترس عموم قرار می دهد.

گفتنی است که آتاری ۲۶۰۰ پلاس اکنون با قیمت ۱۲۹٫۹۹ دلار آمریکا برای پیش‌ فروش آماده شده و عرضه جهانی آن برای ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) تعیین شده است.

به گزارش سیناپرس، شرکت سازنده در پایان اعلام کرد که کنترلرهای جوی استیک اضافی را در دو مدل می توان با پرداخت ۲۴٫۹۹ و ۳۹٫۹۹ دلار تهیه کرد. همچنین کارتریج های بازی های دیگر نیز هر کدام به قیمت ۲۹٫۹۹ عرضه خواهند شد.

مترجم: مهگل غفاری

منبع: newatlas

نوشته بازی های نوستالژیک آتاری با نسخه به روز شده باز می گردند اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.