بازی های ایکس باکس با هوش مصنوعی وارد فاز جدید و نوینی خواهند شد

همکاری مایکروسافت با یک شرکت استارتاپی هوش مصنوعی و تولید بازی های ایکس باکس با هوش مصنوعی، خبر از تحولی بزرگ در دنیای گیم می‌دهد.

با پیشرفت، گسترش و محبوبیت روز افزون هوش مصنوعی، پای این فناوری به اکثر محصولات و خدمات باز شده است. اگر چه تاکنون تمرکز اصلی این فناوری بر ساده کردن کارهای روزمره ما بوده، اما همگی بر پتانسیل بیشتر آن واقف هستیم. شرکت مایکروسافت نیز که به خوبی از این مسئله آگاه است، به تازگی کار بر روی توسعه هوش مصنوعی را آغاز کرده است. بر اساس اطلاعاتی که گزارش شده است، این شرکت در نظر دارد به توسعه دهندگان Xbox اجازه دهد تا از ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی خطوط داستانی و شخصیت‌های NPC استفاده کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی های ایکس باکس با هوش مصنوعی

به زودی قرار است شرکت مایکروسافت با همکاری یک استارتاپ هوش مصنوعی مولد به نام Inworld AI ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را در اختیار سازندگان بازی‌های Xbox قرار دهد تا از آنها برای طراحی داستان و NPC استفاده کنند. این شرکت می‌گوید که هدف از این همکاری کمک به سازندگان در طراحی دیالوگ، داستان و شخصیت‌های جدید است. این دو شرکت قصد دارند یک هوش مصنوعی با قابلیت تبدیل داده‌ها به دیالوگ‌ و گفتگوی دقیق، ماموریت‌ و دیگر عناصر بازی را توسعه دهند.

بازی های ایکس باکس با هوش مصنوعی

بازی های ایکس باکس با هوش مصنوعی

این هوش مصنوعی به سازندگان اجازه می‌دهد به راحتی و در کمترین زمان ممکن محتوای جدیدی را برای بازی‌ها تهیه کنند. این ابزار در بازی‌های نقش آفرینی می‌تواند بسیار مفید باشد؛ چرا که به شما این امکان را می‌دهد تا با شخصیت‌ها مکالمه مستقیم داشته باشید و در دنیای بازی غرق شوید.

علاوه‌براین، مایکروسافت و استارتاپ Inworld در حال کار بر روی ساخت یک موتور اجرا کاراکتر به کمک هوش مصنوعی هستند. بازیکنان از طریق این ابزار می‌توانند به بازی‌ها متصل شوند و خطوط داستانی، ماموریت‌ و دیالوگ‌های جدیدی را تولید کرده و تجربه‌ای پویاتر و تعاملی‌تر با بازی داشته باشند.

به گفته مایکروسافت، این ابزارها هنوز در دست توسعه و تولید هستند، اما به زودی در اختیار سازندگان و بازیکنان بازی‌های ایکس‌باکس قرار خواهند گرفت. این شرکت معتقد است که این ابزارها می‌توانند در نحوه ساخت و اجرای بازی‌ها تحول عظیمی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره بازی های ایکس باکس با هوش مصنوعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.