بازی موبایلی Tsuki’s Odyssey؛ فرصتی برای رسیدن به آرامش

این بازی موبایلی برای جذاب‌تر کردن دنیای خودش، دست روی المان‌های نقش آفرینی نیز گذاشته است. بطوری که شما در طول این بازی باید تصمیماتی را بگیرید که در روند ارتباط شما با سایر NPC‌های این بازی تاثیرگذار هستند. فسلفه بازی کاملا ساده است. سعی کنید تا خانه رویایی خودتان را بسازید و به دوستانتان کمک کنید تا در مدت اقامت شما در این شهر، خاطرات خوبی را بسازند. هویچ، درواقع واحد پولی این بازی است و شما می‌توانید با کاشت هویج در حیاط پشتی خانه‌تان، مزرعه کوچک خودتان را نیز داشته باشید.

اما اگر کشاورزی و مزرعه‌داری برایتان جذاب نیست، می‌توانید ماهیگیری کنید، خانه‌تان را شخصی‌سازی کنید و حتی نقاشی بکشید. شما می‌توانید آزادانه در کل شهر بگردید و دوستان جدیدی پیدا کنید. روزنامه بخوانید و اخبار محلی را دنبال کنید. شما را نمی‌دانم، اما این بازی من را به شدت یاد بازی Harvest Moon می‌اندازد. جزئیات این بازی واقعا قابل توجه‌اند و اگر طرفدار بازی‌های کژوال موبایلی باشید، می‌توانید روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کنید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی موبایلی GTA Vice City: Definitive Edition – دومین ریمستر از سه‌گانه راکستارروحی تازه‌دمیده شده در کالبدی قدیمی
بررسی بازی موبایلی GTA Vice City: Definitive Edition – دومین ریمستر از سه‌گانه راکستاربررسی بازی موبایلی GTA Vice City: Definitive Edition – دومین ریمستر از سه‌گانه راکستار

گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی، جزو دیگر دلایلی‌اند که این بازی را خاص و دوست داشتنی می‌کنند. گرافیک مینیمال و کارتونی این بازی باعث شده تا برای تمامی گیمرها یک گزینه مطلوب باشد. فرقی ندارد که طرفدار بازی‌های کژوال هستید یا نه، Tsuki’s Odyssey جزو بازی‌هایست که باید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید و به سراغش بروید. موضوعی که درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا Tsuki’s Odyssey یک بازی مطلوب باشد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.