بازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفت

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ریسینگ – شبیه‌ساز موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید FR Legends همراه ویجیاتو باشید.

امروزه بازی‌های ریسینگ موبایلی طرفداران بسیاری دارند و اگر نگاهی به دنیای پلتفرم موبایل داشته باشید، بازی‌های متنوعی را می‌توانید پیدا کنید که به معنای واقعی کلمه، دوست داشتنی و هیجان‌انگیز هستند. بازی‌هایی که بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها، سعی داشتند تا یک تجربه فراموش‌نشدنی از دنیای مسابقات ماشینی و اتومبیل‌رانی باشند. بنابراین اگر شما نیز طرفدار بازی‌های ریسینگ موبایلی هستید، در این مقاله از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به یکی از بهترین و دوست داشتنی‌ترین بازی‌های ریسینگ موبایلی بیندازیم و ببینیم که آیا این بازی‌ها واقعا آن‌طوری که باید جذاب‌اند؛ و یا باید بیخیالشان شد.

<!–

–>

روی صحبت ما در این مقاله، با بازی جذاب موبایلی FR Legends است. این بازی یک عنوان مستقل ریسینگ از استودیوی ژاپنی Twin Turbo Tech Co است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ به صورت کاملا انحصاری برای پلتفرم موبایل منتشر شد. استودیوی بازی‌سازی Twin Turbo Tech Co سابقه چندان درخشانی در ساخت و توسعه بازی‌های موبایلی ندارد و در واقع بازی FR Legends؛ اولین بازی موبایلی آن‌هاست. اما این به معنای بد بودن این بازی نیست و صادقانه بگویم که شما باید انتظارات بالایی از بازی موبایلی FR Legends داشته باشید.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Frostpunk – هنر بقا در سرزمین‌های یخ‌زدهانتشار بزرگ‌ترین بازی استراتژیک پی‌سی برای موبایل
معرفی بازی موبایلی Frostpunk – هنر بقا در سرزمین‌های یخ‌زدهمعرفی بازی موبایلی Frostpunk – هنر بقا در سرزمین‌های یخ‌زده

همانطور که درباره آن صحبت کردیم؛ بازی FR Legends درواقع یک تجربه ریسینگ – شبیه‌ساز از دنیای عناوین موبایلی است. اما اگر انتظار دارید که این بازی شبیه نید فور اسپید و فورتزا هورایزن باشد، باید بگویم که سخت در اشتباهید! زیراکه بازی FR Legends حرفه‌ای‌ترین تجربه ممکن از دریفت‌ کشیدن و حرکات نمایشی است. همین موضوع باعث شده تا بازی FR Legends یک سر و گردن کاملا متفاوت‌تر از سایر بازی‌های ریسینگ روی پلتفرم موبایل باشد و کالبد جدی‌تری نسبت به بازی‌هایی بگیرد که صرفا یک تجربه آرکید محور از بازی‌های ریسینگ‌اند.

راستش را بخواهید در بخش داستانی نمی‌توان خورده زیادی به بازی FR Legends گرفت. به هرحال هرکسی که طرفدار بازی‌های ریسینگ باشد، می‌داند که داستان در دنیای این بازی‌ها چندان اولویت بازی‌سازها نیست و آن‌ها صرفا در تلاش‌اند تا از پتانسیل‌ها و توانایی‌هایشان در جایی دیگر استفاده کنند. درواقع چه روی پلتفرم موبایل و چه روی سایر پلتفرم‌های اصلی؛ داستان هرگز اولویت بازی‌سازها در ساخت بازی‌های ریسینگ نیست و به همین دلیل؛ نمی‌توان ایرادی به بازی FR Legends در عدم روایت داستانی جذاب گرفت.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدیدسفر در تاریخ برای پیدا کردن بهترین شوالیه
معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدیدمعرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدید

پیش از آن‌که بخواهم درباره گیم‌پلی این بازی صحبت کنم؛ باید به این موضوع اشاره کنم که بازی FR Legends ابدا مشابه بازی‌هایی چون نید فور اسپید نیست. در دنیای این بازی قرار نیست که شما از نقطه A به نقطه B بروید و سعی کنید تا نفر اول باشید! درواقع هدف این بازی دریفت کشیدن و انجام حرکات نمایشی با اتومبیل‌های مختلف است و برای انجام چنین کاری؛ فیزیک و جزئیات بسیار زیادی در بازی موبایلی FR Legends قرار گرفته‌اند.

برای تجربه بازی موبایلی FR Legends شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

بازی موبایلی FR Legends بهترین تجربه ممکن از دریفت‌کشی روی این پلتفرم است. FR Legends هرچند که یک بازی مستقل موبایلی است، اما جزئیات خیره‌کننده‌ای دارد. برای مثال قابلیت تخریب‌پذیری خودروها در دنیای این بازی به بهترین شکل ممکن رعایت شده است. شما در پیست‌ها و مسیرهای مختلفی قرار خواهید گرفت که می‌توانند واقعا خطرناک باشند و اگر خودروی شما با دیوارها و یا گاردریل‌ها برخورد کند، آسیب می‌بیند و این آسیب به مرور بر عملکرد خودتان تاثیرگذار باشد. موضوعی که تنها در بازی‌های بزرگ موبایلی می‌توان مشابه‌اش را پیدا کرد.

یکی از بهترین قسمت‌های این بازی دوست داشتنی؛ این است که بازی FR Legends سعی دارد تا با استفاده از موضوعات ساده، یک تجربه کاملا سرگرم‌کننده باشد. FR Legends سعی کرده تا به فوانین فیزیک پایبند باشد و هر خودرویی در این بازی؛ هندلینگ خاص خودش را دارد. قابلیت‌های شخصی‌سازی در دنیای این بازی زیاد نیستند؛ اما کاملا راضی‌کننده ظاهر می‌شوند. همچنین در دنیای FR Legends خبری از خودروهای لایسنس شده نیست که جای تعجبی هم ندارد. بالاخره هرچه که باشد، FR Legends یک بازی مستقل است و دیدن چنین موضوعی در آن کاملا طبیعی است. اما استودیوی سازنده این بازی سعی کرده تا مدل‌ها و طراحی خودروهایش را مشابه نمونه‌های واقعی بسازد.


مطلب پیشنهادی:بازی Drive Zone Online؛ کلونی برای فورتزا هورایزن روی موبایلاین بازی یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های ماشینی موبایل است
بازی Drive Zone Online؛ کلونی برای فورتزا هورایزن روی موبایلبازی Drive Zone Online؛ کلونی برای فورتزا هورایزن روی موبایل

همچنین گرافیک این بازی کاملا متفاوت‌تر از دیگر عناوین ریسینگ موبایلی است. گرافیک این بازی خاص و منحصر به فرد است و همین موضوع باعث شده تا FR Legends کمی متفاوت باشد. گرافیک و جلوه‌های بصری در دنیای این بازی طراحی کارتونی شکلی دارند و همین باعث شده تا FR Legends علی‌رغم گیم‌پلی واقع‌گرایانه خودش، در بخش گرافیک یک بازی کاملا منحصر به فرد باشد. موضوعی که درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی صدق می‌کند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا FR Legends یک بازی دوست داشتنی برای موبایل گیمرها باشد.

پیشنهاد می‌شه!

بازی موبایلی FR Legends یک بازی مستقل ریسینگ از استودیویی کمتر شناخته‌شده است که کیفیتی مثال‌زدنی دارد. این بازی سعی کرده تا با استفاده از تمام ظرفیت‌هایی که داشت، یک بازی دوست داشتنی روی پلتفرم موبایل باشد که هرکسی باید به سراغش برود.

FR LegendsFR Legends
FR LegendsFR LegendsFR Legends


سازنده:Twin Turbo Tech Co


سبک:ریسینگ ، شبیه‌ساز


حجم:۱۴۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.