بازی موبایلی Forza Customs منتشر شد

بازی موبایلی Forza Customs منتشر شد

Forza Customs یک بازی جدید از سری فورتزا است که امروز روی موبایل عرضه شد. این بازی هم‌اکنون در iOS و در گوگل پلی موجود است، یک عنوان رایگان پازلی با مضمون ماشین‌ها است.

<!–

–>

هیچ مسابقه‌ی واقعی‌ای وجود ندارد. به بازیکنان یک سری وظایف داده می‌شود، مانند طراحی و اصلاح قطعات که همه آن‌ها هزینه دارند. چگونه امتیاز کسب می‌کنید؟ تکمیل پازل‌های ترکیب سه رنگ با یکدیگر.

Forza Customs توسط Hutch Games ساخته شده که به‌ خاطر بازی‌های ماشینی خود در موبایل از جمله F1 Clash، Top Drives و Rebel Racing شناخته می‌شود.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیفپول ندارم، دل که دارم!
معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیفمعرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف

متاسفانه به نظر نمی‌رسد که به بازی‌های اصلی Forza در ایکس باکس ربطی داشته باشد، بنابراین انتظار نداشته باشید که با ماشین‌های خود مسابقه دهید – در عوض همه چیز در مورد سرهم بندی کردن در گاراژ است.

خوشبختانه، برخلاف بسیاری از بازی‌های موبایلی دیگر این روزها، به‌ صورت آفلاین قابل بازی کردن است. همچنین به‌روزرسانی‌های مکرر و رایگان برای ارائه چالش‌های جدید دارد.

ForzaForza

البته این یک بازی رایگان برای موبایل است که شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز می‌شود. بازیکنان می‌توانند طلا را با پول واقعی خریداری کنند، بسته ۱۰ پوندی با برچسب «محبوب» و بسته ۹۰ پوندی با برچسب «بهترین ارزش».

در ابتدا مشخص نیست که طلا برای چه چیزی استفاده می‌شود یا چرا اصلا کسی باید هزینه کند. با این حال یک بازی پازل سرگرم‌کننده ساده برای سفر با ماشین است – نه در هنگام رانندگی.

ماه گذشته Forza Motorsport انحصاری ایکس باکس با نقدهای مثبت منتشر شد.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۷ ویجیاتو؛ چقدر با بازی‌های ریسینگ آشنا هستید؟آماده، حرکت!
کوییز ۲۷ ویجیاتو؛ چقدر با بازی‌های ریسینگ آشنا هستید؟کوییز ۲۷ ویجیاتو؛ چقدر با بازی‌های ریسینگ آشنا هستید؟


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی رسمی جی تی ای ۶ و استیم دک جدید

کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 از طرفداران تشکر کرد - ویجیاتوکارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 از طرفداران تشکر کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.