بازی رومیزی و نقش‌آفرینی Diablo در راه است

بازی رومیزی و نقش‌آفرینی Diablo در راه است

به نظر می‌رسد که محصولات جدیدی از سری بازی Diablo اعم از یک بورد گیم (بازی رومیزی) تازه و نسخه‌های فرعی دیگر به زودی ساخته می‌شوند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2بررسی بازی Overwatch 2

سه شرکت بلیزارد اینترتیمنت (Blizzard Entertainment)، گلس کنون آنپلاگد (Glass Cannon Unplugged) و جنیون اینترتیمنت (Genuine Entertainment) امروز به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که همکاری خودشان را برای توسعه بازی‌های بیشتر از سری مجموعه Diablo بیشتر خواهند کرد تا یک بازی نقش‌آفرینی و یک بازی رومیزی برای مردم در سراسر دنیا عرضه شود.

DiabloDiablo

بازی Diablo RPG ساختاری شبیه به بازی دیابلو ۴ دارد و قرار است در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۲۴ در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. از طرفی دیگر، بازی رومیزی Dibalo: Board Game سال بعد پس از به دست آوردن سرمایه‌‌های مالی به صورت جهانی منتشر خواهد شد که برای رقابت با سایر بازی‌های هم‌سبک وارد بازار می‌شود.

استودیوی گلس کانن آنپلاگد نظرسنجی را برای بازی رومیزی در دست توسعه‌اش آماده کرده تا مخاطبان با پر کردن فرم یادشده، به تیم سازنده جهت طراحی و توسعه المان‌های مختلف آن کمک کرده و یک محصول بی نقصی در آینده داشته باشند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲سوگلی‌های بلیزارد!
معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲


ویجی کست: الن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟

۵۴ بازی جدید به سرویس GeForce NOW انویدیا اضافه می‌شوند - ویجیاتو۵۴ بازی جدید به سرویس GeForce NOW انویدیا اضافه می‌شوند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.