بازی رایگان eFootball بیش از ۷۵۰ میلیون بار دانلود شده است

شرکت «کونامی» (Konami) اعلام کرد میزان دانلود بازی رایگان eFootball در هفته جاری از مرز ۷۵۰ میلیون بار عبور کرده است. گفتنی است این بازی در طی سه ماه گذشته بیش از ۵۰ میلیون مرتبه توسط کاربران دانلود شده است.

شرکت Konami به مناسبت این موفقیت، قصد دارد در طی سه هفته، رویدادهای مختلفی را در درون بازی eّootball برگزار کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند در این مدت آیتم‌هایی را جمع‌آوری نمایند و جوایزی را برنده شوند.

یکی از این ویژگی‌های جدید، بازگشت سه کارت ارزشمند Epic Lionel Messi است که هر کدام بزرگداشت یکی از بهترین عملکردهای او در زمین فوتبال به حساب می‌آیند. از تاریخ ۶ اردیبهشت تا ۲۷ اردیبهشت (۲۵ آوریل تا ۱۶ می)، «کونامی» جوایز ورود به سیستم را در مجموع ۷۰ سکه eFootball، هفت برنامه آموزشی موقعیت و هفت برنامه آموزشی مهارتی ارائه می‌دهد.

دانلود بازی eFootball

بازیکنان همچنین کارت هایلایت لواندوفسکی بارسلونا را به عنوان پاداش ورود دریافت خواهند کرد. شایان ذکر است تا ۱۳ اردیبهشت (۲ می)، فهرست ویژه‌ای از کارت‌های هایلایت بازیکنان اینتر میلان پدیدار می‌شود که یکی از آن‌ها به عنوان ورود رایگان نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

کاربران با اتمام تروفی‌های بخش کمپین بازی eFootball 2024 می‌توانند ۳۶۰ هزار امتیاز جمع‌آوری کنند، ۲۵۰ عدد سکه دریافت کنند، پنج برنامه مهارتی و سه امتیاز برجسته نظیر معاملات شانسی باشگاه‌های اروپایی را نیز کسب نمایند. سکه‌های eFootball تا تاریخ ۱۷ خرداد (۶ ژوئن) تخفیف خورده‌اند و قیمت پس‌های Value و Premium Matches تا ۵۰ درصد کاهش یافته است.

آپدیت ۲۰۲۴ بازی رایگان eFootball برای تمامی کنسول‌های «پلی استیشن» (PlayStation)، «ایکس باکس» (Xbox) و پلتفرم PC قابل دسترس است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.