بازی جنجالی Six Days in Fallujah ماه آینده به استیم می‌آید

بازی جنجالی Six Days in Fallujah ماه آینده به استیم می‌آید

بازی جنگی جنجالی Six Days in Fallujah در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر) به صورت Early Access در استیم منتشر خواهد شد.

این بازی که مدت‌هاست در دست ساخت قرار دارد، داستان نبرد دوم فلوجه را که در سال ۲۰۰۴ اتفاق افتاد، از دیدگاه‌های مختلف، از جمله نیروهای آمریکایی در حال جنگ با شورشیان عراقی و همچنین اعضای جمعیت غیرنظامی شهر، روایت کند.

به گفته ناشر Victura، این بازی با قیمت ۴۰ دلار، در دسترسی زودهنگام با ۴ ماموریت چهارنفره کوآپ در نقشه‌های شهری که به صورت رویه‌ای در هر دور ایجاد می‌شوند، عرضه می‌شود. این ماموریت‌ها بر تجربیات تیم‌های آتش تفنگداران دریایی ایالات متحده در روز اول نبرد متمرکز خواهند بود.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

بعداً در دسترسی زودهنگام، بازیکنان همچنین می‌توانند به‌عنوان عملیات‌های ویژه یا سربازان عراقی که در کنار نیروهای ائتلاف می‌جنگند، به صورت کوآپ بازی کنند.

Victura گفت که قصد دارد ماموریت‌های کمپین را با بازآفرینی داستان‌های واقعی از نبرد نیز منتشر کند و انتظار می‌رود محصول نهایی در سال ۲۰۲۴ برای کنسول‌ها و پی‌سی در دسترس قرار گیرد.

Six Days in Fallujah در ابتدا قرار بود بیش از یک دهه پیش توسط کونامی منتشر شود، اما ناشر در سال ۲۰۰۹ به دلیل ماهیت بحث برانگیز بازی که انتقادات بسیاری از جمله کهنه‌سربازان نظامی و گروه‌های ضد جنگ را برانگیخت، از این بازی کنار کشید.

Six Days in FallujahSix Days in Fallujah

در سال ۲۰۱۷ زمانی که شرکت ناشر Victura توسط مدیر عامل توسعه‌دهنده اصلی Atomic Games تشکیل شد، اعلام کرد این پروژه در استودیو Highwire Games دوباره از سر گرفته شده است.

آبان ۱۴۰۰ خبر رسید که تاریخ عرضه بازی به سال ۲۰۲۲ موکول شده اما در سال گذشته نیز خبری از بازی نشد تا اینکه امروز در نهایت زمان عرضه دسترسی زودهنگام اعلام شد.

ناشر در ماه بعد، بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن اذعان کرد وقایع شش روز در فلوجه «از سیاست جدایی‌ناپذیر» است و توضیح داد که چگونه تلاش می‌کند داستان بازی را از دیدگاه‌های مختلف روایت کند.


مطلب پیشنهادی:بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبا پی‌سی گیمینگ همراه ولو آشنا شوید
بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دک


ویجی‌لاگ پلاساسپایدرمن ۲ و نمایش جنجالی پلی استیشن

Firaxis و CD Projekt Red حدود ۳۰ کارمند خود را اخراج می‌کنند - ویجیاتوFiraxis و CD Projekt Red حدود ۳۰ کارمند خود را اخراج می‌کنند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.