بازی بعدی Mass Effect همچنان در مرحله پیش‌تولید قرار دارد

بازی بعدی Mass Effect همچنان در مرحله پیش‌تولید قرار دارد

از بسته شدن استودیو Ridgeline تا کنسلی پروژه بازی The Mandalorian از ریسپاون اینترتینمنت، تعدیل نیروی اخیر شرکت الکترونیک آرتز ترکش‌های بسیاری داشته است. با این حال به‌نظر می‌رسد استودیو مطرح بایوور و پروژه‌هایش از این قضیه در امان بوده‌اند، چراکه روند توسعه Dragon Age: Dreadwolf با قدرت پیش می‌رود و بازی جدید Mass Effect نیز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و مخاطبان نیازی به نگرانی در رابطه با آن ندارند.

<!–

–>



IGN گزارش داده بر اساس اطلاعات موجود بازی بعدی مس افکت هنوز هم در مرحله پیش‌تولید قرار دارد (درست مثل آگوست سال گذشته میلادی)، اما دلیل این مسئله مشکلات استودیو یا ناشر آن یعنی EA نیست. در واقع کار توسعه بازی Dragon Age: Dreadwolf بیشتر شده و اعضای بایوور به شکل جدی روی آن متمرکز هستند.

گفته می‌شود سازندگان طی تابستان پیش‌رو یک نمایش مفصل برای رونمایی کامل از Dreadwolf خواهند داشت و نهایتا این بازی در تاریخ مشخصی از ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود.

بازی Dragon Ageبازی Dragon Age

الکترونیک آرتز در رابطه با تعدیل نیروی اخیر خود اعلام کرده که قصد دارد از ساخت بازی‌های لایسنس شده و آی‌پی‌هایی که متعلق به شرکت‌های دیگر است فاصله بگیرد. در عوض، EA تمرکز خود را روی توسعه و رشد دادن IPهای داخلی خود می‌گذارد، که این مورد شامل عناوین مهمی چون دراگون ایج و Mass Effect می‌شود. به همین دلیل، اینکه پروژه‌های بایوور تحت تاثیر تعدیل نیروی اخیر قرار نگرفته آنچنان جای تعجب ندارد.

در پایان باید اشاره کرد که با وجود تعلق آی‌پی دو بازی بلک پنتر و آیرن‌من به مارول، الکترونیک آرتز آن‌ها را کنسل نکرده و این عناوین همچنان در دست توسعه هستند. همچنین، طبق برخی شایعات بازی مس افکت بعدی احتمالا تا سال ۲۰۲۹ روانه بازار نشود.


مطلب پیشنهادی:نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانیدبایوشاک در شوروی سابق!
نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانیدنکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانید


لست آف آس چجوری با موسیقی داستان میگه؟

الکترونیک آرتز ۶۷۰ کارمند خود را اخراج می‌کند - ویجیاتوالکترونیک آرتز ۶۷۰ کارمند خود را اخراج می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.