بازی بعدی Battlefield احتمالا حالت بتل رویال رایگان خواهد داشت

بازی بعدی Battlefield احتمالا حالت بتل رویال رایگان خواهد داشت

سری بازی بتلفیلد چند سال نه چندان خوب را سپردی کرده و Battlefield 2042 خیلی از طرفداران را ناامید کرد، اما خبر خوب این است که الکترونیک آرتز چند پروژه جدید از این فرانچایز در دست ساخت دارد

<!–

–>

وینس زامپلا (Vince Zempalla)، خالق کال آو دیوتی، اکنون هدایت فرانچایز Battlefield را برعهده دارد و بایرون بید (Byron Beede) نیز مدیر کل سری محسوب می‌شود. پس از شکست Battlefield 2042 الکترونیک آرتز تصمیم گرفت که تجدید ساختار عمده‌ای در سری به وجود آورد و به نظر می‌رسد که تحت رهبری زامپلا و بایرون بید آینده بتلفیلد درخشان‌تر خواهد بود. 


مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه که باید از تغییرات فصل ۱۸ ایپکس لجندز بدانیدتغییرات اساسی یکی از لجندها
هر آن‌چه که باید از تغییرات فصل ۱۸ ایپکس لجندز بدانیدهر آن‌چه که باید از تغییرات فصل ۱۸ ایپکس لجندز بدانید

در حال حاضر اطلاعات چندانی از پروژه‌های Battlefield در دست ما قرار ندارد و تنها می‌دانیم که یک «دنیای بتلفیلد» (Battlefield universe) در راه است. بنابر گزارش اینسایدر گیمینگ نسخه بعدی بتلفیلد در پاییز سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد که این مجموعه را به ریشه‌های خودش باز می‌گرداند. 

نسخه بعدی بتلفیلد قرار است به فرمت ۶۴ بازیکن در نقشه و تقسیم بازیکنان بر اساس چهار کلاس بازگردد. این بازی جایی در بین سال ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۳ جریان دارد و استودیو دایس همچنین روی بازسازی سیستم تخریب پذیری نقشه‌ها نیز کار می‌کنند. این بتلفیلد تاکید زیادی روی تجربه داستان محوری بر اساس فناوری مدرن مورد استفاده در جنگ‌ها دارد. 

بازی Battlefield بازی Battlefield

استودیو Ripple Effect نیز کار روی یک بازی بتل رویال رایگان را آغاز کرده است که در واقع حکم وارزون را دارد. بایرون بید که در گذشته روی عناصر لایو سرویس کال آو دیوتی کار می‌کرد در ساخت این بازی بتل رویال نقش اساسی را داشته است. این بازی یک مد کلاسیک بتل رویال و یک مد دیگر به نام Gauntlet دارد که تیم‌ها باید برای جمع‌اوری امتیاز رقابت کنند. 

این سومین تجربه بتل رویال Battlefield محسوب می‌شود که برخلاف دو تای قبلی رایگان خواهد بود. برای تجربه Battlefield V Firestorm و Battlefield 2042 Hazard Zone خرید بازی اصلی ضروری بود و به همین خاطر توسط خیلی‌ها تجربه نشده است. 


مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه از فصل ۱۷ بازی ایپکس لجندز می‌دانیمهمه چیز بهتر شده، همه چیز!
هر آن‌چه از فصل ۱۷ بازی ایپکس لجندز می‌دانیمهر آن‌چه از فصل ۱۷ بازی ایپکس لجندز می‌دانیم


از دی‌ال‌سی الدن رینگ چه خبر؟ | ویجی‌لاگ پلاس

بازی بعدی Battlefield احتمالا حالت بتل رویال رایگان خواهد داشت - ویجیاتوبازی بعدی Battlefield احتمالا حالت بتل رویال رایگان خواهد داشت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.