بازی ایرانی Weeny Wise به‌عنوان یک تجربه ماجراجویی دو نفره معرفی شد

بازی ایرانی Weeny Wise به‌عنوان یک تجربه ماجراجویی دو نفره معرفی شد

از بازی ایرانی Weeny Wise رونمایی شد؛ یک تجربه پازل-پلتفرمر و ماجراجویی که تماما به‌صورت دو نفره قابل بازی است و اکنون می‌توانید آن را در استیم به لیست آرزوهای خود اضافه کنید.

<!–

–>

این عنوان ساخته استودیو Unco Games است؛ تیمی متشکل از بازی‌سازان ایرانی‌الاصل که اعضایش قبلا در ساخت بازی‌های موبایل تجربه داشتند. کمپانی هلندی Sky Den Games مسئولیت انتشار Weeny Wise را بر عهده دارد. علاوه بر این دو استارتاپ به نام Rebellis و Dynamic Pixels نیز در ساخت بازی همکاری دارند که تخصصشان به‌ترتیب تولید انیمیشن و ارائه خدمات ابری است.


مطلب پیشنهادی:در این بازی کره زمین را یک بار دیگر احیا کنیداین ماموریت روی دوش شماست
در این بازی کره زمین را یک بار دیگر احیا کنیددر این بازی کره زمین را یک بار دیگر احیا کنید

«وینی وایز» داستان موجودات جادویی کوچکی با همین نام را روایت می‌کند که پنهان از چشم انسان‌ها در حال گذران زندگی خود هستند، اما توطئه یک جادوگر شرور آن‌ها را با انسان‌ها وارد جنگ می‌کند. بازیکنان در نقش «هیوگو» و «آنلی» بازی می‌کنند؛ دو وینی وایز با توانایی‌های منحصربفرد که به‌دنبال باطل کردن طلسم جادوگر هستند، کاری که تنها با پیدا کردن چند سنگ جادویی امکان‌پذیر است.

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

همانطور که احتمالا حدس می‌زنید، Weeny Wise یک تجربه کاملا دو نفره همانند امثال It Takes Two است و تنهایی قادر به تجربه آن نخواهید بود. خوشبختانه بازی از قابلیت Friend Pass پشتیبانی می‌کند، یعنی فقط لازم است یک نفر بازی را بخرد و نفر دوم از طریق دعوت بازیکن اول می‌تواند بازی را رایگان تجربه کند.

بازی ایرانی Weeny Wise به‌عنوان یک تجربه ماجراجویی و پازل-پلتفرمر معرفی شده است. بازیکنان باید با قابلیت‌های جادویی خود به مبارزه با دشمنان طلسم شده بروند، از چالش‌های مخفی‌کاری، پازل و پلتفرمینگ عبور کنند و در دنیای بازی گشت و گذار کنند تا جوایز و امتیاز به دست آورند.

وینی وایز برای انتشار روی پی‌سی در نظر گرفته شده است و فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد. اما صفحه استیم آن اکنون فعال است و می‌توانید آن را به Wishlist خود اضافه کنید. این کار کمک بزرگی به بازی‌سازان مستقل می‌کند.


مطلب پیشنهادی:بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!دنبال چالشی دو نفره می‌گردید؟
بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!


بهترین بازی های رکوردی اندروید

بازی ایرانی Weeny Wise به‌عنوان یک تجربه ماجراجویی دو نفره معرفی شد - ویجیاتوبازی ایرانی Weeny Wise به‌عنوان یک تجربه ماجراجویی دو نفره معرفی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.