بازی آرکید جدید لاک‌پشت‌های نینجا به کنسول‌ها و کامپیوتر می‌آید

مجموعه لاکپشت‌های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles) طرفداران بسیار زیادی در دنیای سرگرمی دارند. این موضوع باعث شد تا از بازی‌های این مجموعه نیز استقبال بسیار خوبی بشود و حال چندین شرکت در حال ساخت عناوین مختلف از این لاکپشت‌ها هستند. اکثر بازی‌های ساخته شده از لاکپشت‌های نینجا به سبک بزن بزن بوده و حال نوبت به یک بازی جدید در این سبک از این مجموعه رسیده است.

شرکت Raw Thrills و Cradle Games بازی جدید از مجموعه لاکپشت‌های نینجا با نام لاکپشت‌های نینجا آرکید: خشم موجودات جهش یافته (Wrath of the Mutants) را معرفی کردند. این بازی قرار است بهار سال آینده برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ در کنار کامپیوتر و کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

بازی خشم موجودات جهش یافته در اصل یک پورت از بازی لاکپشت‌های نینجا آرکید است که در سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شد. این بازی دارای حالت همکاری (Co-Op) 4 نفره بوده و توسط صداگذاران نسخه سریالی لاکپشت‌های نینجا صداگذاری شده است. در کنار این موارد بازی خشم موجودات جهش یافته دارای یک بخش داستانی و آرکید بوده که جذابیت آن را چندین برابر کرده است.

معرفی بازی Teenage mutant ninja turtle

بازی جدید از لحاظ گرافیکی و عملکردی بهبود زیادی به عنوان اولیه داشته به دلیل اینکه برای کنسول‌های نسل نهمی بهینه شده است.

در این بازی شما تجربه کلاسیک بازی لاکپشت‌های نینجا آرکید که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود را خواهید داشت با این تفاوت که ۳ منطقه و ۶ مبارزه با غولاخر جدید هم به بازی اضافه شده است. در این بازی شما کنترل ۴ شخصیت اصلی لاکپشت‌های نینجا یعنی لئوناردو، مایکل آنجلو، دوناتلو و رافائل را در دست خواهید داشت. این بازی به طور کامل در سبک بزن بزن بوده و در نتیجه تجربه بسیار جالب و مفرحی را برای کاربران رغم خواهد زد.

در تعداد تعداد مناطق بازی به ۶ عدد ارتقاء پیدا کرده و ۱۳ غولآخر در این بازی وجود دارد. از طرفی بازی برای سخت افزار امروزی بهینه شده که باعث می‌شود تجربه این مبارزات نه تنها تکرار نباشد، بلکه بسیار لذت بخش و جالب باشد. نرخ فریم بالا در عناوین سبک بزن بزن بسیار اهمیت داشته و همین موضوع باعث شده تا تجربه بازی خشم موجودات جهش یافته در پلتفرم‌های جدید بسیار جذاب بشود.

یکی از نکات جالب این بازی، توانایی تجربه آن با حالت ۴ نفره همکاری است. در نتیجه دوستان در کنار یکدیگر می‌توانند بازی خشم موجودات جهش یافته را تجربه کرده و مسیر بازی را با هم طی بکنند. در کنار آن هر کدام از شخصیت‌های این بازی قابلیت خاصی داشته که باعث می‌شود عملکرد تیمی در آن اهمیت زیادی داشته باشد.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.