بازیگر گیملی در بازی The Lord of the Rings: Return to Moria حضور دارد

بازیگر گیملی در بازی The Lord of the Rings: Return to Moria حضور دارد

جان ریس-دیویس قرار است یک هفته دیگر با انتشار The Lord of the Rings: Return to Moria بار دیگر به سرزمین میانه بازگردد.

<!–

–>

ریس-دیویس که نقش Lord Gimli Lockbearer را در سه‌گانه پیتر جکسون ایفا کرد، یک بار دیگر صداپیشگی قهرمان دورف‌ها را در عنوان سبک بقای کوآپ بر عهده خواهد داشت. او در مورد حضورش در بازی گفت:

بازگشت [به سری] و فکر کردن به اینکه «اگر می‌شد چه می‌شد» همیشه سرگرم کننده است و فرصت کار روی این بازی، یکی از همان اتفاقات بود. اینطور فکر نمی‌کنید؟

بازیگران اغلب از روی عشق کاراکترهای خود را خلق می‌کنند و گاهی اوقات رها کردن آن‌ها بسیار سخت است. مطمئنا گیملی برای من شخصیتی است که واقعاً آن را دوست دارم و از فرصتی که فراهم شد تا او را در قالبی متفاوت تکرار کنم، بسیار سپاسگزارم.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Twisted Metal | فلز درهم‌تنیدهبرداشتی کمدی از یک بازی ویدیویی
نقد سریال Twisted Metal | فلز درهم‌تنیدهنقد سریال Twisted Metal | فلز درهم‌تنیده

می‌توانید صدای ریس-دیویس در نقش گیملی را در ویدئوی یوتیوب بشنوید (آماده شوید تا کمی نوستالژیک کنید و بلافاصله آرزو کنید که لگولاس آنجا بود تا قدرت‌های اورک‌کشی خود را به رخ دوستش بکشد).

The Lord of the Rings: Return to Moria که سال گذشته معرفی شد، نوید این را داده که بازیکنان را به چهارمین عصر سرزمین میانه و فراتر از داستان‌های گفته شده در کتاب‌های تالکین ببرد.

The Lord of the RingsThe Lord of the Rings

بازیکنان که توسط لرد گیملی لاک‌برر به کوه‌های مه‌آلود احضار شده‌اند، به‌عنوان گروهی از دورف‌ها گرد هم می‌آیند و وظیفه دارند تا غنایم از دست رفته از سرزمین موریا – معروف به Khazad-dûm یا Dwarrowdelf – در اعماق زمین را پیدا کنند.

جستجوی آن‌ها مستلزم استقامت و کار گروهی است، کاوش در اعماق معادن موریا برای بازیابی گنج‌های سرزمین، به امید روزی که آن را به شکوه سابق خود بازگردانند.

The Lord of the Rings: Return to Moria قرار است در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) برای پی‌سی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. نسخه Xbox Series X/S در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.


مطلب پیشنهادی:معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگمخصوص شما که گیمری!
معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگمعرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگ


ویجی‌لاگ پلاس: نهایی شدن معامله مایکروسافت و اکتیویژن و پلی استیشن ۵ جدید

اپیک گیمز ۱۰۰٪ از درآمد فروش بازی‌ها را به توسعه دهندگان می‌دهد - ویجیاتواپیک گیمز ۱۰۰٪ از درآمد فروش بازی‌ها را به توسعه دهندگان می‌دهد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.