بازیگر سریال Wednesday به اقتباس سینمایی ماینکرفت اضافه شد

بازیگر سریال Wednesday به اقتباس سینمایی ماینکرفت اضافه شد

اما مایرز، بازیگر سریال Wednesday، به جیسون موموآ در فیلم لایو اکشن ماینکرفت خواهد پیوست. اما با وجود اینکه فیلم‌برداری تنها چند هفته دیگر آغاز می‌شود، همه چیز پیرامون پروسه تولید بی سر و صدا است.

<!–

–>

ددلاین گزارش داده مایرز که پیش از این نقش هم‌اتاقی پر جنب و جوش ونزدی را در سریال نتفلیکس بازی کرده بود، در کنار موموآ و دیگر بازیگران تایید شده همچون دانیل بروکس و سباستین یوجین هانسن بازی خواهد کرد.

ددلاین تایید کرده تاریخ شروع فیلمبرداری اواخر ماه دسامبر در نظر گرفته شده، اما در حال حاضر هیچ جزئیات داستانی وجود ندارد یا حتی اینکه چه کسی فیلمنامه اقتباسی را نوشته است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیبهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی

فیلم ماینکرفت در ابتدا توسط استودیو Mojang به عنوان «داستان یک دختر نوجوان و گروه ماجراجویان غیرمنتظره‌‌اش» برای مقابله با Ender Dragon توصیف شده بود. پروسه ساخت چندین سال طول کشید تا به این نقطه برسد، راب مک‌الهنی یک بار در سال ۲۰۱۵ کارگردانی این پروژه را برعهده داشت.

ماینکرفتماینکرفت

در همین حال، فصل دوم سریال Wednesday به عنوان یکی از اولویت‌های سرویس استریم در سال آینده در نظر گرفته شده است. به گفته ورایتی، داستان خانواده آدامز – که به یکی از پربیننده‌ترین نمایش‌های نتفلیکس در تمام دوران تبدیل شد – در کنار فصل پنجم Stranger Things از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

ماینکرفت در صنعت بازی‌های ویدیویی در رتبه اول پرفروش‌ترین محصولات با فروش ۳۰۰ میلیون نسخه‌ای قرار دارد. در سال جاری میلادی نیز هر ماه به طور میانگین ۱۴۰ میلیون نفر بازیکن فعال را در اختیار داشته است. 

جارد هس قرار است Minecraft را کارگردانی کند که در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ اکران می‌شود.

دوست داری استریم رو شروع کنی؟ لیویتو با کلی امکانات و ویژگی‌های جذاب میتونه پلتفرم مناسبی برای شروع استریم باشه. استریم کن، لیتو ببر، اسپانسر بگیر!


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل


تریلر جی تی ای ۶ | جزییاتی که باید بدونیم

کارگردان فیلم The Legend of Zelda چیزی شبیه به آثار میازاکی بسازد - ویجیاتوکارگردان فیلم The Legend of Zelda چیزی شبیه به آثار میازاکی بسازد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.