بازیگر تد لاسو در فیلم Venom 3 نقش مهمی را ایفا می‌کند

بازیگر تد لاسو در فیلم Venom 3 نقش مهمی را ایفا می‌کند

با نزدیک شدن به پایان سریال محبوب تد لاسو، جونو تیمپل، نامزد جایزه امی و بازیگر نقش کیلی جونز در این سریال قرار است به پروژه فیلم ونوم ۳ (Venom 3) اضافه شود و گویا نقش اصلی را در این فیلم مشترک سونی و مارول ایفا خواهد کرد. طبق گزارش ددلاین، این بازیگر اکنون در حال مذاکره برای پیوستن به این فرانچایز و همکاری با این دو شرکت بزرگ است.


مطلب پیشنهادی:۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسیدنابغه‌هایی در قالب قهرمانان و ویلن‌ها
۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسید۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسید

تام هاردی که نقش اصلی ونوم (ادی براک) را در این فرانچایز بازی کرده، قرار است در فیلم سوم به کارگردانی کلی مارسل به نقش خود بازگردد. هاردی همچنین به عنوان تهیه‌کننده در کنار مارسل همکاری می‌کند و وظیفه نگارش فیلمنامه را نیز برعهده دارد. به جز بازگشت تام هاردی به نقش خود، هنوز جزییات داستان مشخص نشده است. دو فیلم اول Venom مجموعا ۱.۳۶ میلیارد دلار در باکس‌‌‌آفیس جهانی فروش داشتند.

فیلم ونوم 3فیلم ونوم 3

هنوز مشخص نیست چه شخصیت‌های دیگری از فیلم‌های قبلی در ونوم ۳ در کنار تام هاردی حضور دارند، یا اینکه شاهد شخصیت‌های دیگری از دنیای سینمایی مارول و سونی در این فیلم خواهیم بود. هنوز مشخص نشده که تیمپل قرار است چه نقشی را بازی کند، اما طبق گزارش‌ها یک نقش کلیدی و مهم خواهد بود. این بازیگر انگلیسی علاوه بر سریال تد لاسو، در فیلم‌هایی مانند Killer Joe و Atonement نیز حضور داشته، اما با سریال تد لاسو موفق شد نامزدی جایزه امی و نجمن بازیگران فیلم را بدست آورد.

با نزدیک شدن به پایان سریال تد لاسو پس از فصل سوم، این بازیگر همچنان مشغول پروژه‌های مختلفی مانند سریال Fargo خواهد بود که فیلمبرداری فصل پنجم آن رو به اتمام است.


مطلب پیشنهادی:معرفی ایلومیناتی – باشگاه عوضی‌های مارولقهرمان‌هایی که تصمیمات غیرقهرمانانه می‌گیرند
معرفی ایلومیناتی – باشگاه عوضی‌های مارولمعرفی ایلومیناتی – باشگاه عوضی‌های مارول


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

سونی قیمت برخی بازی‌های خود در استیم را افزایش داد - ویجیاتوسونی قیمت برخی بازی‌های خود در استیم را افزایش داد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.