بازیگران فیلم «چهار شگفت‌انگیز» معرفی شدند

بازیگران فیلم «چهار شگفت‌انگیز»، اولین ابرقهرمان‌هایی که استن لی و جک کربی برای کامیک‌های مارول خلق کردند، برای جدیدترین نسخه از این فیلم معرفی شدند. این تیم چهارنفره شامل پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز (معروف به آقای شگفت‌انگیز)، ونسا کربی در نقش سو استورم (معروف به زن نامرئی)، جوزف کوین در نقش جانی استورم (معروف به مشعل انسانی) و ابن ماس‌بچراک در نقش بن گریم (معروف به موجود) خواهد بود.

دیزنی در کنار اعلام بازیگران فیلم «چهار شگفت‌انگیز» تاریخ اکران آن را به ۲۵ جولای ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) و تاریخ اکران «تاندربولتز» (Thunderbolts)، یکی دیگر از فیلم‌های ابرقهرمانی را به ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) تغییر داده است. این دو عنوان از چهار فیلم مارول هستند که در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شوند. در کنار این دو فیلم، «کاپیتان آمریکا: دنیای نو شگفت‌انگیز» (Captain America: Brave New World) در فوریه و «تیغه» (Blade) در نوامبر اکران خواهند شد که تاریخ دقیقی برایشان تعیین نشده است. چهار فیلم دیگر مارول از جمله «انتقام‌جویان: سلسله‌ی کانگ» (Avengers: The Kang Dynasty) هم برای سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده‌اند. این یک روند صعودی نسبت به سال ۲۰۲۴ است چون مارول فقط «ددپول و ولورین» (Deadpool & Wolverine) را در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) در سینماها اکران خواهد کرد.

طبق معمول مارول جزییات کمی از داستان را منتشر کرده است. اما در کمیک‌ها، چهار شگفت‌انگیز فضانوردانی هستند که پس از قرار گرفتن در معرض پرتوهای کیهانی، به ابرقهرمان تبدیل می‌شوند. رید توانایی انعظاف‌پذیری بالایی دارد و می‌تواند خودش را به اندازه‌های خارق‌العاده کش بیاورد. سو، دوست‌دختر رید (و همسر او)، می‌تواند نامرئی شود و میدان‌های نیرومندی ایجاد کند. جانی، برادر سو، می‌تواند بدن خود را به انبوهی از آتش تبدیل کند و مثل یک شهاب‌سنگ آتشین توانایی پرواز دارد. در نهایت بن، بهترین دوست رید، کاملا به موجودی قوی‌هیکل با بدنی ساخته شده از سنگ تبدیل شده است که به او قدرت فوق‌العاده می‌دهد.

بازیگران فیلم چهار شگفت‌انگیز

مت شکمن کارگردانی «چهار شگفت‌انگیز» را بر اساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، جف کاپلان و ایان اسپرینگر برعهده خواهد داشت. خبر انتخاب پاسکال برای اولین بار در ماه نوامبر فاش شد، اما مارول سعی کرده بود اسامی بازیگران اولین خانواده مارول را که مهم‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانی شناخته می‌شوند، پنهان کند. انتظار می‌رود فیلمبرداری از تابستان آغاز شود.

پاسکال که یکی از محبوب‌ترین بازیگران هالیوود است، ابتدا فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) محصول شبکه HBO را به پایان می‌رساند و بعد از آن برای بازی در نقش ریچاردز آماده می‌شود. پس از چندین اجرای برجسته در تلویزیون بریتانیا، کوین در نقش ادی مانسون حیله‌گر در فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) ظاهر شد. ماس‌بچراک اخیرا برای بازی در نقش ریچارد/ ریچی جریموویچ در فیلم «خرس» (The Bear) شبکه FX برنده جایزه امی شده است.

کربی که برای اولین بار در نقش پرنسس مارگارت در سریال «تاج» (The Crown) به شهرت رسید، قبل از اینکه برای بازی در «تکه‌های یک زن» (Pieces of a Woman) در سال ۲۰۲۰ نامزد اسکار شود، تمایل خود را برای ایفای نقش زن نامرئی نشان داده بود. کربی در اولین نمایش «ماموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ بخش اول» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) در سال ۲۰۲۳ به ورایتی گفت: «بازی در نقش سو استورم باعث افتخار است. او شگفت‌انگیز است.»

با این حال، تا پیش از این، «چهار شگفت‌انگیز» بخشی از دنیای سینمایی مارول نبود. حق پخش و ساخت فیلم در عوض به فاکس قرن بیستم تعلق داشت که سه فیلم را با همین شخصیت‌ها تولید کرد. «چهار شگفت‌انگیز» و «چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای» (Fantastic Four: The Rise of the Silver Surfer) که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ منتشر شدند، ایوان گروفاد در نقش رید، جسیکا آلبا در نقش سو، مایکل چیکلیس در نقش بن و کریس ایوانز، پیش از «کاپیتان آمریکا»، در نقش جانی بازی کردند. تلاش فاکس برای راه‌اندازی مجدد فرنچایز در سال ۲۰۱۵ با حضور مایلز تلر، کیت مارا، جیمی بل و مایکل بی جردن در نقش‌های مربوطه، یک شکست انتقادی و مالی به همراه داشت. چهار سال بعد، دیزنی کمپانی فاکس قرن بیست‌ویکم را خرید و سرانجام چهار شگفت‌انگیز را به استودیو مارول آورد.

	 مگنت طرح چهار شگفت انگیز کد NIM2878

دنیای سینمایی مارول در فیلم «دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در سال ۲۰۲۲ نگاهی گذرا به رید ریچاردز داشت، زمانی که جان کرازینسکی در نقشی کوتاه، نسخه‌ای چندوجهی از این شخصیت را به عنوان تایید کمپین طرفداری آنلاین برای انتخاب او برای این نقش بازی کرد.

به طور معمول، شرور اصلی برای «چهار شگفت‌انگیز»، ویکتور فون دووم، یکی از مهم‌ترین و ترسناک‌ترین شخصیت‌های شرور در دنیای مارول است. اما این استودیو هنوز اعلام نکرده است که بازیگران فیلم «چهار شگفت‌انگیز» با چه کسی مبارزه خواهند کرد. با این حال، استودیو مارول با انتخاب این چهار بازیگر، جدایی استیو راجرز با بازی ایوانز و تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور را از «انتقام‌جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) تضمین می‌کند.

منبع: variety

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.