بازیگران فیلم بعدی آری آستر مشخص شدند

بازیگران فیلم بعدی آری آستر مشخص شدند

آری آستر، کارگردان فیلم‌های Beau is Afraid و Midsommar، بازیگران فیلم بعدی خود با نام Eddington را انتخاب کرد و باید گفت با فیلم پرستاره‌ای مواجه هستیم.

<!–

–>

واکین فینیکس، اما استون، آستین باتلر، پدرو پاسکال، لوک گرایمز، دیردر اوکانل، مایکل وارد و کلیفتون کالینز جونیور بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. در حال حاضر جزئیات چندانی از داستان این فیلم مشخص نیست، اما فعلا می‌دانیم که Eddington درباره کلانتری در یک شهر کوچک واقع در نیو مکزیکو است که آرزوهای بزرگ‌تری دارد. با توجه به سابقه آستر، باید انتظار فیلم دیگری پر از کابوس‌های مختلف باشیم.


مطلب پیشنهادی:بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینماگریم ابزاری برای دگرگونی
بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینمابهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینما

فیلم‌برداری Eddington طی این هفته آغاز خواهد شد. آستر ضمن کارگردانی و نویسندگی، در کنار لارس نادسن تهیه‌کنندگی فیلم را نیز انجام خواهد داد. داریوش خُنجی، فیلم‌بردار ایرانی-فرانسوی مشهور که تاکنون دو بار نامزد جایزه اسکار شده است، فیلم‌بردار Eddington خواهد بود. کمپانی A24 نیز تامین بودجه و تولید این فیلم را انجام می‌دهد.

آری آستر سال گذشته فیلم Beau is Afraid را ساخت که گرچه فروش خوبی تجربه نکرد، اما در کل با استقبال خوبی مواجه شد. این فیلم که سفر سورئال یک مرد متوهم را به تصویر می‌کشید، یک نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد برای نقش اصلی خود یعنی واکین فینیکس به همراه داشت.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیبهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی


از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیه‌ساز سوییچ | ویجی‌لاگ پلاس

تاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتوتاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.