بازیگران سریال چرخ گردون [بیوگرافی + عکس]

مجموعه‌ی طنز چرخ گردون با بازی حمید لولایی و علیرضا خمسه از شبکه دو سیما پخش می‌شود. برای آشنایی با زندگینامه بازیگران سریال چرخ گردون با ما همراه شوید.

چرخ گردون تازه‌ترین سریال کمدی تلویزیون است که به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه‌‌کنندگی سعید مرادی برای شبکه دو سیما ساخته شده است.

در این سریال بازیگران مطرح و توانمندی از جمله حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهین تسلیمی، افشین سنگ‌چاپ، نیما شاهرخ‌شاهی، مهرداد ضیایی و سولماز حصاری به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

در ادامه، علاوه بر زندگینامه بازیگران و بیوگرافی کارگردان، اسامی عوامل تولید و عکس بازیگران سریال چرخ گردون را هم با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال چرخ گردون

سعید مرادی، تهیه‌کننده سریال «چرخ گردون»، در گفتگو با رسانه‌ها گفت که فصل دوم این سریال با حفظ بازیگران اصلی همچون علیرضا خمسه و حمید لولایی و معرفی بازیگران جدید تولید خواهد شد.

بازیگران سریال چرخ گردون
بازیگران سریال چرخ گردون

وی همچنین بیان کرد که سریال «چرخ گردون» در تلاش است تا بازیگران مستعد جوان را به تلویزیون و رسانه معرفی کند. سعید مرادی امیدوار است که این سریال بتواند اتفاقات خوب محتوایی همراه با نشاط و سرگرمی برای مخاطبان رقم بزند. او پربازیگر بودن و حضور کمدین‌های مطرح در این مجموعه را یک امتیاز بزرگ عنوان کرد.

علاوه بر بازیگرانی که در ابتدای این نوشتار نام بردیم، محمدرضا عباس‌نژاد، مجید علم‌بیگی، یوسف ملک‌زادگان، فرشاد حسینی موحد، آتش تقی‌پور، کریم قربانی، اکبر رحمتی، مجید شهریاری، بیتا خردمند، حمیدرضا حافظ شجری، شاهرخ هدایی، ماهک حسینی، سهیل میرزاآقایی، بابک والی، آیدا ابراهیمی، فرزاد حاتمیان، ساقی زینتی، فرهاد بشارتی، فیروز رحمانی، علی آذری، شادمهر محمدی، فرخنده فرمانی، محسن حسنی، میثم رمضانی، محمد مالکی، میلاد رازی، نیوشا زارعی، امیر میرسید، فاطمه عنایت، مرصاد جمشیدیان، عرفان رشیدپور، فیروز رحمانی، مجتبی حبیب‌تبار، مرتضی صیاد، مرتضی زالی، ابوالفضل میرزایی، ماهان جابری، مهام جابری و رضا شاهی دیگر باریگران سریال چرخ گردون هستند. همچنین چندین بازیگر جدید و جوان نیز در این سریال حضور دارند.

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه دو، زمان پخش سریال چرخ گردون هر شب ساعت ۲۱:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۰:۴۵ بامداد و ۱۶:۱۵ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال چرخ گردون از شبکه دو است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

علیرضا خمسه

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون را با علیرضا خمسه آغاز می‌کنیم. خمسه در نهم بهمن ماه سال ۱۳۳۱در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته روان‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. ایشان در سال ۱۳۵۷ برای شرکت در دوره‌های پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری به فرانسه رفت و در مدرسه ون سن، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیورسیته پاریس این مهارت‌ها را آموخت.

علیرضا خمسه در سال ۱۳۶۰ با بازی در فیلم مرگ یزدگرد برای اولین بار جلوی دوربین سینما رفت و پس از آن در برنامه‌های تلویزیونی مانند «نوروزنامه»، «هوشی و موشی»، «بورزید و بخندید»، «حواستو جمع کن» و «نگاه سوم» قطعات نمایشی طنز را اجرا کرد.

خمسه یکی از پرکارترین و موفق‌ترین بازیگران تلویزیون و سینماست. چوب خط، زمین گرم، زندگی از نو، دورهمی، بیمار استاندارد، پایتخت، شهر گربه‌ها، ملاقات با جادوگر، جنجال در عروسی، وروجک‌ها، نیکان و بچه غول، از تهران تا بهشت، عملیات مهد کودک و سلام بر فرشتگان برخی ار آثار کارنامه هنری علیرضا خمسه در تلویزیون هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین سریال های ایرانی 

حمید لولایی

بازیگران سریال چرخ گردون
بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون

حمید لولایی متولد سوم دی ماه سال ۱۳۳۴ در گرگان است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸با ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردانی رضا ژیان آغاز کرد. او در این نمایش، در دو نقش «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد.

دو سال بعد در نمایش بچه‌ها و خمره سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و در سال ۱۳۵۹ در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به نقش‌آفرینی پرداخت.

لولایی با بازی در سریال فراموش‌خانه وارد قاب تلویزیون شد. او بعد از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش مشهور شد. وی با ایفای نقش در سریال طنز زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی» و «فرخ» در مسافران به اوج شهرت رسید.

زندگی شگفت‌‌انگیز است، شب عید، پنچری، سه شو، محله گل و بلبل، معراجی‌ها، خروس، دزد و پلیس، خانه اجاره‌‌ای، نقطه سر خط، چهار چرخ، خوش‌ نشین‌‌ها، مسافران، بزنگاه، پیامک از دیار باقی، چارخونه، ترش و شیرین، زندگی به شرط خنده و خانه‌ به‌ دوش، سریال‌هایی هستند که این بازیگر پرکار و با تجربه در آن‌ها ایفای نقش داشته است.

حمید لولایی در سال ۱۳۸۴، برای بازی در فیلم چند می‌گیری گریه کنی، برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد. لولایی در ۳۵ سالگی ازدواج کرد و ثمره آن دو دختر به نام سارا و مریم است.

حمیدرضا حافظ شجری

عکس بازیگران سریال چرخ گردون

عکس بازیگران سریال چرخ گردون

حمیدرضا حافظ شجری متولد هفدهم دی ماه ۱۳۸۱ در مشهد است. وی در خانواده‌ای چهار نفره به دنیا آمده و پدرش از نیروهای خدماتی هلال احمر مشهد است. او یک خواهر بزرگتر دارد.

او با تماشای برنامه‌های عمو پورنگ و امیرمحمد به بازیگری علاقه‌مند شد، چون از بازی امیرمحمد خوشش می‌آمد. از سال ۹۰ به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه تئاتر و بازیگری تئاتر شد.

حمیدرضا حافظ شجری با گروه تئاتر شایا همکاری دارد و فرشید تمری حکم استادش را دارد. وی هنرجوی سال آخر رشته سینما در هنرستان هنرهای زیبای پسران مشهد است و از کودکی در تئاتر فعالیت داشته است.

شجری تاکنون در سه نمایش، اتللو به روایت بخشی و حدیث سرخ بوکان به کارگردانی فرشید تمری و دو یک به نفع بارسلونا به کارگردانی مهسا غفوریان و فیلم کوتاه شهربازی و چند اثر دیگر نقش‌آفرینی کرده است.

حمیدرضا حافظ شجری در ۵ سالگی دچار تبی شدید شد که این تب او را مبتلا به نوعی نادر از بیماری رماتیسم مفصلی کرد. وی حالا ۲۱ ساله است، اما به دلیل بیماری، رشدش دچار مشکل شده است.

حافظ شجری نقش جعفر را در سریال نوروز رنگی بر عهده داشت. مجموعه نوروز رنگی به کارگردانی آقای علی مسعودی در نوروز ۱۴۰۰ پخش شد. حمیدرضا حافظ شجری با بازی در این سریال طنز به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ۲۰۲۴

بهترین سریال های کره ای ۲۰۲۴

کمند امیرسلیمانی

 زندگینامه بازیگران سریال چرخ گردون
عکس بازیگران سریال چرخ گردون

کمند امیرسلیمانی، زاده‌ی شانزدهم خرداد ماه سال ۱۳۵۲ در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد بوده و از کودکی وارد دنیای بازیگری شده است. پدر ایشان، سعید امیرسلیمانی از بازیگران با تجربه سینما و تلویزیون بوده و مادرش خانه‌دار است.

کمند امیرسلیمانی در ۵ سالگی برای اولین بار در سریال «هزار دستان» جلوی دوربین رفت و طبق خواسته علی حاتمی در یک نقش کوتاه همبازی لیلا حاتمی شد. او بعد از این تجربه کوتاه، در سال ۱۳۵۹ با ایفای نقش در نمایش «سنجاب‌ها» وارد تئاتر شد.

وی در ۱۰ سالگی در مجموعه «مخمصه» بازی کرد و سه سال بعد با فیلم «ترنج» نقش‌آفرینی در سینما را تجربه نمود. او با ایفای نقش در پروژه‌های مختلف به کارش ادامه داد تا اینکه در سال ۱۳۷۴ با بازی در نقش آذر، عروس اسدالله خان در مجموعه موفق و پربیننده‌ی «پدر سالار»، به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد.

کمند امیرسلیمانی سال‌ها قبل با آقای ورقا عامری که عکاس و ساکن امارات بوده ازدواج کرد و یک پسر به نام ایلیا دارد. وی پس از ازدواج به مدت ۶ سال به امارات مهاجرت کرد؛ اما پس از مدتی برای ادامه فعالیت هنری خود به ایران آمد. او چند سال پیش از همسرش جدا شد.

نیما شاهرخ شاهی

بازیگران سریال چرخ گردون

بازیگران سریال چرخ گردون

در ادامه‌ی زندگینامه بازیگران سریال چرخ گردون به نیما شاهرخ شاهی می‌رسیم که در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل رشته‌ی مهندسی عمران بوده و ۷ سال به طور جدی در رشته دانشگاهی خود کار کرده است.

شاهرخ شاهی در ۲۲ سالگی خیلی اتفاقی با بازی در فیلم «مکس» وارد دنیای بازیگری شد. او با ایفای نقش در فیلم «پارک وی» به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۸۵ کنار رعنا آزادی ور و بیتا فرهی دیده شد و سه سال بعد با بازی در سریال «فاصله‌ها» در سال ۱۳۸۹ به شهرت رسید.

آینه‌های روبرو، بی‌انتها، نفرین، دموکراسی تو روز روشن، ناسپاس، لج و لج ‌بازی، کیش و مات، مجنون لیلی، دایره زنگی، سلفی با دموکراسی و هزار سال با تو برخی از فیلم‌هایی هستند که نیما شاهرخ شاهی در آن‌ها نقش‌آفرینی داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس ۲۰۲۴

بهترین سریال های ترکی

شهین تسلیمی

بازیگران سریال چرخ گردون
زندگینامه بازیگران چرخ گردون

شهین تسلیمی در نوزدهم شهریور ماه سال ۱۳۳۴به دنیا آمد. او در جوانی در رادیو تست صدا داده و پذیرفته شده بود. همچنین در چند تئاتر نقش‌آفرینی کرد، اما خانواده‌اش با فعالیت در هر دو مخالف بودند، به همین دلیل او کار تئاتر و رادیو را رها کرد.

تسلیمی به همراه خانواده مدتی در هند، ترکیه و کانادا زندگی کرد؛ اما به دلیل علاقه به ایران دوباره به کشور بازگشت و در حال حاضر در ایران زندگی می‌کند. الیزابت امینی او را برای ایفای نقش در مجموعه‌ی طنز باغ مظفر به مهران مدیری معرفی کرد. بازی در این سریال پرمخاطب، آغاز کار جدی تسلیمی در تلویزیون شد.

از سریال‌های موفق او می‌توان سریال بزنگاه، ارمغان تاریکی، زن بابا، چهار چرخ، وضعیت سفید، خانه اجاره‌ای و دردسرهای عظیم را نام برد.

شهین تسلیمی در فیلم‌های زن‌ها فرشته‌اند ۲، هزار سال با تو، آپاچی، ژن خوک، اولین امضا برای رعنا، دم سرخ ها، هزارپا، اسب سفید پادشاه، پل خواب، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، فصل فراموشی فریبا، آدم آهنی، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه و دایره زنگی نیز نقش‌آفرینی کرده است.

رامین ناصرنصیر

بازیگران سریال چرخ گردون

بازیگران سریال چرخ گردون

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون را با رامین ناصرنصیر ادامه می‌دهیم که زاده‌ی یازدهم بهمن ماه سال ۱۳۵۴ در تهران است و پدر و مادرش اصالتا لاهیجانی هستند. ناصیر نصیر دارای مدرک کارشناسی رشته تدوین از دانشکده هنرهای زیبا تهران است.

این بازیگر توانمند که بیشتر در آثار کمدی تلویزیون دیده شده، عاشق ادبیات است. ناصرنصیر کارش را به عنوان بازیگر از سال ۱۳۷۳ با بازی در مجموعه ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد.

او چهار سال پس از بازیگری، با ترجمه یک نمایشنامه وارد دنیای نویسندگی و مترجمی شد. ایشان به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی مسلط است.

از دیگر سریال‌های او می‌توان به مجموعه‌های طنز تلویزیونی پلاک ۱۴، جنگ ۷۷، باجناغ‌ها، سه پنج دو، شهرزاد، شوخی کردم، پشت کنکوری‌ها و افسانه هزارپایان اشاره کرد. ناصرنصیر در چندین سریال با مهران مدیری همکاری داشته؛ از جمله قهوه تلخ که نقش آقای بلوکات را بازی کرد و در دورهمی، نقش پدربزرگ را برعهده داشت.

رامین ناصرنصیر از بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ بود. این مجموعه یکی از پرطرفدارترین سریال‎‌های طنز نمایش‌خانگی در سال ۱۴۰۱ بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین مینی سریال های ترکی

ساقی زینتی

بازیگران سریال چرخ گردون
عکس بازیگران سریال چرخ گردون

ساقی زینتی زاده‌ی پنجم آبان ماه سال ۱۳۴۹ در رشت است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی است. زینتی در سال ۱۳۷۰ با ایفای نقش در فیلم داستانی «مخمصه» وارد دنیای بازیگری شد.

ساقی زینتی سال‌هاست ازدواج کرده و دارای یک فرزند دختر ۱۴ ساله به نام سارینا صابری است که او نیز همچون مادر وارد دنیای بازیگری شده و در چند تله فیلم نیز ایفای نقش کرده است. این بازیگر باتجربه فعالیت‌هایی به عنوان سفیر انجمن اوتیسم ایران دارد.

ساقی زینتی با سریال آلبوم دنیای شیرین در میان بینندگان شناخته شد و سپس با بازی در مجموعه پربیننده‌ی پس از باران به شهرت رسید.

ساقی زینتی در سال ۱۳۷۲ در جشنواره تئاتر فجر، برنده جایزه نقش اول زن برای نقش‌آفرینی در نمایش «چهارشنبه‌خاتون» به کارگردانی رضا میرمعنوی شد.

وی در سال ۱۳۷۷ زمانی که ۲۸ سال داشت، با ایفای نقش در سریال لک لک‌ها بر بام به کارگردانی جواد کهنمویی وارد قاب تلویزیون شد و در سال ۱۳۸۴ نیز با حضور در فیلم ستاره می‌شود ساخته‌ی فریدون جیرانی بازی در سینما را تجربه کرد.

فرهاد بشارتی

بازیگران سریال چرخ گردون

بازیگران سریال چرخ گردون

فرهاد بشارتی در سال ۱۳۴۵ در شهر رشت به دنیا آمده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.

فرهاد بشارتی از سال ۱۳۶۹ در تئاتر گیلان فعالیت هنری خود را آغاز کرد. وی پس از پایان تحصیلاتش به‌طور جدی‌ و حرفه‌ای در عرصه بازیگری مشغول به فعالیت شد. وی یکی از بازیگران فعال در کارهای نمایشی حوزه‌ی اجتماعی، خانوادگی، کودک و نوجوان، پلیسی و طنز است.

ایشان با بازی در سریال دنیای شیرین دریا به شهرت رسید. بشارتی در تئاترها، تله فیلم‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

بشارتی مدت‌هاست ازدواج کرده، و صاحب یک فرزند پسر است. ایشان علاوه بر بازیگری، سفیر پیشگیری از اعتیاد نیز هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های تاریخی ۲۰۲۴

بهترین سریال های چینی ۲۰۲۴ 

افشین سنگ‌چاپ

بازیگران سریال چرخ گردون
بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون

زندگینامه بازیگران سریال چرخ گردون را با افشین سنگ‌چاپ به پایان می‌رسانیم. وی در سال ۱۳۴۷در خانواده‌ای با اصالت گیلانی در خیابان ۱۷ شهریور تهران به دنیا آمد و در محله نظام‌آباد بزرگ شد.

افشین سنگ‌چاپ دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر است و  از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ در مدرسه هنر و ادبیات صداوسیما تحصیل کرده است. او سال ۱۳۸۰ در سریال پلیس جوان، دستیار سیروس مقدم بوده است.

سنگ‌چاپ در ادامه فعالیت هنری‌اش به عنوان دستیار کارگردان در سریال‌های ریحانه سال ۸۴، اغما در سال ۸۶، پیامک از دیار باقی و روز حسرت سال ۸۷ حضور داشت. وی سال ۸۵ در مجموعه نرگس بازیگردان بود.

افشین سنگ‌چاپ در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون درخونگاه، شام عاشقانه سه نفره، جیب بر خیابان جنوبی، دو لکه ابر، شانتاژ، یکی بود یکی نبود، بی پولی و حوالی اتوبان حضور داشته است.

از مهم‌ترین آثار افشین سنگ‌چاپ در تلویزیون می‌توان به بازیگری در سریال‌های اغماء، نابرده رنج، متهم گریخت و لیسانسه‌ها اشاره کرد.

افشین سنگ‌چاپ در ۲۸ سالگی ازدواج کرد و پس از ۱۲ سال خداوند فرزند دختری به او و همسرش بهار حقیقی داد که نامش را حورا گذاشتند.

خلاصه داستان سریال چرخ گردون

پس از پرداختن به بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون ، سراغ قصه‌ی این مجموعه طنز درام می‌رویم که داستان زندگی دو رقیب کاری را به‌تصویر می‌کشد.

بازیگران سریال چرخ گردون

بازیگران سریال چرخ گردون

در خلاصه داستان سریال چرخ گردون آمده است: «دو رقیب با نام‌های کریم آشی (حمید لولایی) و غلام عدسی (علیرضا خمسه) در پارک لاله تهران مشغول به کار هستند و  هر روز برای آن‌ها اتفاق‌های جالب و گاهی غیرمنتظره رقم می‌خورد.»

کارگردان سریال چرخ گردون

جواد مزدآبادی کارگردان سریال چرخ گردون در هجدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۳ در مشهد به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته طراحی صنعتی از دانشگاه هنر تهران است. ایشان فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۷ با فیلم طاووس های بی پر آغاز نمود.

بازیگران سریال چرخ گردون

بازیگران سریال چرخ گردون

سریال‌های مثل شیشه، چهار چرخ، موج و صخره و خون بها و فیلم‌های سینمایی شام عاشقانه سه نفره، ورود زنده ها ممنوع، کله پوک و روشنی صبحدم برخی از آثار کارنامه هنری جواد مزدآبادی هستند.

از جوایز و افتخارات جواد مزدآبادی می‌توان به دریافت جایزه بهترین فیلم معنا گرا از جشنواره بین‌المللی فیلم تهران برای فیلم خفتگان بیدار، مدال برنز جشنواره یونیکا کره جنوبی برای فیلم دست سیاه – نان سفید، جایزه بهترین فیلمنامه برای فیلم دیوار زندگی از جشنواره آوانکا پرتغال و دریافت جایزه بهترین کارگردانی برای سریال مثل شیشه از جشنواره مسکو اشاره کرد.

جواد مزدآبادی از کارگردانان پرکار است. او تا کنون بیش از ۱۰۰ فیلم مستند، بیش از ۵۰ اثر فیلم کوتاه و بیش از ۴۷ فیلم سینمایی ویدیویی و تله فیلم ساخته است.

وی علاوه بر کارگردانی، عضو هیئت داوری جشنواره‌های فیلم در داخل و خارج کشور و نیز عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های سینمایی است.

عوامل سریال چرخ گردون

  • کارگردان: جواد مزدآبادی
  • تهیه کننده: سعید مرادی
  • مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان
  • صدابردار: امید قربانی
  • طراح صحنه: سعید آهنگرانی
  • مدیر تدارکات: ایمان پناهی راد
  • عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: فرزاد اسدیان
  • دستیار اول کارگردان: امید خیرخواه
  • جانشین تهیه‌کننده: حسین باقریان
  • ناظر کیفی: احسان صاحب جمعی
  • مدیر برنامه‌ریزی: سامان تفرشی
  • منشی صحنه: لیلا مربی
  • طراح گریم: بابک شعایی
  • تدوین: وحید بی‌طرفان
  • طراح تیتراژ: محراب مشهدبان
  •  موسیقی: مرتضی شفیع
  • صداگذار: سیدمحمود موسوی‌نژاد
  • مشاور رسانه‌ای: مجتبی برزگر
  •  هماهنگی تولید: پویان خرم‌پور

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال چرخ گردون نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال چرخ گردون حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، محمدرضا عباس‌نژاد، شهین تسلیمی، مجید علم‌بیگی، یوسف ملک‌زادگان، فرشاد حسینی موحد، آتش تقی‌پور، کریم قربانی، اکبر رحمتی، مجید شهریاری، بیتا خردمند، حمیدرضا حافظ شجری، نیما شاهرخ‌شاهی، مهرداد ضیایی، سولماز حصاری، شاهرخ هدایی، ماهک حسینی، سهیل میرزاآقایی، بابک والی، آیدا ابراهیمی، فرزاد حاتمیان، ساقی زینتی، فرهاد بشارتی، فیروز رحمانی، علی آذری، شادمهر محمدی، فرخنده فرمانی، محسن حسنی، میثم رمضانی، محمد مالکی، میلاد رازی، نیوشا زارعی، امیر میرسید، فاطمه عنایت، مرصاد جمشیدیان، عرفان رشیدپور، فیروز رحمانی، مجتبی حبیب‌تبار، مرتضی صیاد، مرتضی زالی، ابوالفضل میرزایی، ماهان جابری، مهام جابری و رضا شاهی به نقش‌آفرینی پرداختند.

سریال چرخ گردون چند قسمت است؟

این مجموعه در ۹۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی جواد مزدآبادی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال چرخ گردون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.