بازیگران سریال جنگل آسفالت [ بیوگرافی + عکس]

جنگل آسفالت به کارگردانی پژمان تیمورتاش و بازی نوید محمدزاده و مریلا زارعی، از نماوا پخش می‌شود. برای آشنایی با بازیگران سریال جنگل آسفالت با ما همراه شوید.

جنگل آسفالت تازه‌ترین سریال پلتفرم نماوا است که قسمت اول آن سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ منتشر شد. این مجموعه به قلم پژمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده به نگارش درآمده است. اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام اجتماعی هستید، می‌توانید سریال جنگل آسفالت را جمعه هر هفته ساعت ۸:۰۰ از نماوا تماشا کنید.

نوید محمدزاده، امیرجعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین فر و نازنین فراهانی برخی از بازیگران مطرحی هستند که در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند. در ادامه، علاوه بر زندگینامه بازیگران و بیوگرافی کارگردان، اسامی عوامل تولید و عکس بازیگران سریال جنگل آسفالت را هم با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال جنگل آسفالت

جنگل آسفالت به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه ساخته شده است. آزاده صمدی و مسعود کرامتی از دیگر بازیگران مطرحی هستند که در این سریال حضور دارند.

بازیگران سریال جنگل آسفالت

در سریال جنگل آسفالت علاوه بر بازیگرانی که در ابتدای این نوشتار نام بردیم، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، معین شاهچراغی، یسنا میرطهماسب، امین میری، عرفان ابراهیمی، مرجان اتفاقیان، نادر پورمهین، حسین فلاح، محسن بهرامی، حدیث نظری و محمدرضا فتحی نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نوید محمدزاده

بازیگران سریال جنگل آسفالت

بازیگران سریال جنگل آسفالت

بیوگرافی بازیگران سریال جنگل آسفالت را با نوید محمدزاده آغاز می‌کنیم. محمدزاده متولد هفدهم فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در تهران است. او اصالتا کرد و اهل شهرستان مهران استان ایلام است. وی که دیپلم عمران دارد، بازیگری را از سال ۸۲ با حضور در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرد و زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری بازیگری را آموخت.

محمدزاده علاوه بر بازیگری در سال‌های ۹۱ و ۹۲ قسمت‌هایی از برنامه دوستان را در شبکه جام جم اجرا کرد.

در میان ابرها، داستان ما، قصه تو، لرزاننده چربی، عصبانی نیستم!، خشم و هیاهو، ابد و یک روز، بدون تاریخ بدون امضاء، خفه‌گی، مغزهای کوچک زنگ‌زده، سرخ‌پوست، متری شیش و نیم و برادران لیلا، از بهترین فیلم نوید محمدزاده هستند.

از جوایز و افتخارات او در دنیای بازیگری می‌توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم ابد و یک روز و کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای بدون تاریخ بدون امضا و دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در نوزدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم براتیسلاوا (بخش مسابقه بین‌المللی) برای فیلم بدون تاریخ، بدون امضا اشاره کرد.

نوید محمدزاده در سال ۱۴۰۰ با فرشته حسینی که او هم بازیگر است، ازدواج کرد.

مریلا زارعی

عکس بازیگران سریال جنگل آسفالت

مریلا زارعی در ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌اموخته‌ی رشته‌ی صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. او با بازی در فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف، وارد دنیای بازیگری شد. ایفای نقش در فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی یکی از شانس‌های بزرگ او بود.

زارعی از بازیگران موفق و توانمندی است که تاکنون با کارگردانان مطرحی همچون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته‌ است.

مریلا زارعی با بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شده‌ است.

در سال ۱۳۹۵ زارعی برای بار سوم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را در جشنواره فجر برای بازی در فیلم زیر سقف دودی پوران درخشنده دریافت کرد.

مریلا زارعی در گفتگو با رسانه‌ها در مورد انتخاب بازیگری گفته است: «خداوند تا اینجا به من لطف داشته و از راهی که آمدم راضی هستم. امیدوارم توفیق ماندن داشته باشم. ماندن در ذهن مخاطبم و در قلب مردمم که به عشقشان لباس نقش‌های متفاوت را بر تن کردم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بازیگران سریال سنجرخان [ بیوگرافی + عکس]

امیر جعفری

بازیگران سریال جنگل آسفالت

بازیگران سریال جنگل آسفالت

امیر جعفری زاده‌ی دهم شهریور ماه سال ۱۳۵۳ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت و بازرگانی از دانشگاه آزاد اراک است. این بازیگر مطرح با شرکت در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان بازیگری را آموخته و وارد دنیای هنر شده است.

امیر جعفری جزو بازیگران پرکار تئاتر بوده و تاکنون پنج بار از جشنواره تئاتر فجر، جایزه دریافت کرده است. شروع کار جعفری در سینما در سال ۱۳۸۰ با فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ بود و در همان سال به طور حرفه‌ای در فیلم قارچ سمی جلوی دوربین رفت.

جعفری در سال ۱۳۸۱ با بازی در کنار زنده یاد فتحعلی اویسی در سریال کمدی بدون شرح که از بهترین سریال های طنز ایرانی در آن سال‌ها بود، مشهور شد.

امیر جعفری در سال ۱۳۸۶ با ریما رامین فر ازدواج کرد و ثمره‌ی زندگی موفق این زوج هنرمند، یک پسر به نام آیین است. او از طرفداران تیم فوتبال استقلال است.

دیبا زاهدی

بازیگران جنگل آسفالت

دیبا زاهدی هفتم آذر ماه مهر ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته معماری است. زاهدی بازیگری را در کلاس‌های استاد حمید سمندریان آموخت. او اولین بار در فیلم پنج ستاره در سال ۱۳۹۲ به ایفای نقش جلوی دوربین پرداخت.

دیبا زاهدی درباره‌ی انتخاب نقش می‌گوید: «روزهای نخست حضورم در سینما کمی خود خواهانه به موضوع بازیگری نگاه می‌کردم و بیشتر توجهم معطوف علاقه شخصی‌‌ام در انتخاب نقش‌های پیشنهادی بود. اما در ادامه راه و از آنجا که قصد داشتم در مقاطع بعدی تحصیلی رشته کارگردانی را انتخاب کنم باید با دیدی وسیع‌تر و ذهنی دغدغه‌مندتر به جلو حرکت میکردم. حالا بیشتر دنبال الگوسازی مثبت در سطح اجتماع و رفتن به سراغ سوژه‌‌های مستند در جامعه هستم.»

دیبا زاهدی تا کنون در چند فیلم سینمایی از جمله آزاد به قید شرط، بادیگارد، سایه، پنج ستاره، لامینور و اگزما به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال گناه فرشته [بیوگرافی + عکس]

بهترین سریال های طنز ایرانی

فرشته حسینی

زندگینامه بازیگران سریال جنگل آسفالت

زندگینامه بازیگران سریال جنگل آسفالت

فرشته حسینی در ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ در ایران به دنیا آمد. پدر و مادرش افغانستانی‌ هستند. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. حسینی در کودکی زندگی سختی داشت و برای تأمین هزینه‌های مدرسه‌اش مجبور بود تا دیرهنگام در کارگاه خیاطی کار کند.

حسینی بازیگری را نزد استادان این هنر از جمله اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان آموخت. او نخستین‌بار برای بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت.

او فعالیت هنری خود را از ۹ سالگی با نمایش‌های تئاتر آغاز کرد. ایفای نقش حسینی در فیلم رفتن (۱۳۹۵) به کارگردانی نوید محمودی، نخستین حضور او در سینما بود. بازی درخشانش در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش را برای او به ارمغان آورد. او در سال ۱۴۰۰ برای بازی در فیلم دسته دختران دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

حسینی برای بازی در مجموعه‌ی قورباغه (۱۳۹۹) نامزد جایزه حافظ بهترین بازیگر زن درام شد. هومن سیدی کارگردان این مجموعه، تصمیم گرفت از رقابت این مجموعه و بازیگرانش در جشن حافظ انصراف دهد. او برای بازی در دسته دختران (۱۴۰۰) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد، اما در نهایت دیپلم افتخار را دریافت کرد.

نوید محمدزاده، هم‌بازی حسینی در سریال قورباغه با انتشار پستی از تولدش در اینستاگرام رابطه‌اش را با فرشته حسینی علنی کرد. آن‌ها در تیر ماه سال ۱۴۰۰ ازدواج کردند.

یسنا میرطهماسب

بیوگرافی بازیگران سریال جنگل آسفالت

زندگینامه بازیگران سریال جنگل آسفالت را با یسنا میرطهماسب ادامه می‌دهیم که زاده‌ی ۲۸ فرودین ماه سال ۱۳۷۸ است. پدرش مجتبی میرطهماسب مستندساز، فیلم‌بردار و صدابردار است.

یسنا میرطهماسب به‌واسطه‌ی آشنایی پدرش با باران کوثری به هومن سیدی معرفی شد و پس از قبولی در تست بازیگری برای فیلم سینمایی سیزده انتخاب شد. او در کنار بازیگری در زمینه ورزش و موسیقی نیز مشغول فعالیت است.

فیلم‌های سینمایی سیزده ۱۳، لانتوری، تابستان داغ، درساژ، بعد از اتفاق و سریال نمایش خانگی ملکه گدایان از آثار کارنامه هنری یسنا میرطهماسب هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ۲۰۲۴

بهترین سریال های کره ای ۲۰۲۴

ریما رامین‌فر

بازیگران سریال جنگل آسفالت

بازیگران سریال جنگل آسفالت

ریما رامین‌فر در پنجم فروردین ماه سال ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمد. وی دانش آموخته‌ی مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی کارگردانی تئاتر است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ با بازی در نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ وارد سینما شد.

رامین‌فر علاوه بر بازیگری نویسنده و کارگردان تئاتر بوده است. وی در دهه‌ی ۱۳۸۰ فعالیت خود در تلویزیون ایران را با نویسندگی در سریال بدون شرح و کمربندها را ببندیم و بازیگری در مجموعه‌ی من یک مستاجرم آغاز نمود.

ریما رامین‌فر در سال ۱۳۸۰ در «یک دقیقه سکوت» بازی کرد و جایزه‌ی دوم بازیگری جشنواره‌ی تئاتر فجر را گرفت و در نمایش «زمزمه مردگان» هم جایزه‌ی اول بازیگری جشنواره‌ی تئاتر فجر را کسب کرد. او از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۹ در مجموعه‌ی تلویزیونی پایتخت ایفای نقش کرد و به شهرت رسید. بازی درخشان او در این سریال جایزه‌ی حافظ بهترین بازیگر زن کمدی را به ارمغان آورد.

برای نقش‌آفرینی در یه حبه قند (۱۳۸۹) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. او در فیلم‌های سینمایی ابد و یک روز، زاپاس، فصل نرگس، مرگ ماهی، سیزده، قصه ها، یه حبه قند و رفیق بد نقش آفرینی کرده است.

ریما رامین فر وقتی ۳۳ ساله بود در فیلم نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ با امیر جعفری آشنا شد و بعد از مدتی با هم نامزد کردند تا چند سال بعد با هم ازدواج کردند. این زوج هنرمند یک پسر به‌نام آیین دارند که متولد سال ۸۶ است.

آزاده صمدی

عکس بازیگران سریال جنگل آسفالت

آزاده صمدی یکی دیگر از بازیگران سریال جنگل آسفالت است. او در هفدهم دی ماه سال ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه سوره است و دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه را نیز گذرانده است.

آزاده صمدی ابتدا در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد بازی کرد و پس از آن در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی به نقش آفرینی پرداخت.

بازی درخشان آزاده صمدی در فیلم آفریقا، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر را برای او به ارمغان آورد.

صمدی در سال ۱۳۸۵ برای ایفای نقش در سریال «راه بی پایان» به کارگردانی همایون اسعدیان جلوی دوربین رفت و بعد از این مجموعه در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب و دندان آبی» هومن سیدی بازی کرد.

آزاده صمدی در کلاس‌های بازیگری موسسه کارنامه با هومن سیدی آشنا شد و در سال ۱۳۸۵ با هم ازدواج کردند. اما این زوج هنرمند بعد از هفت سال زندگی مشترک در سال ۹۲ از هم جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های تاریخی ۲۰۲۴

بهترین سریال های چینی ۲۰۲۴

علیرضا جعفری

بازیگران سریال جنگل آسفالت

بازیگران سریال جنگل آسفالت

علیرضا جعفری زاده‌ی ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۳ در تهران است. او جزو بازیگرانی بوده که فعالیت خود را از کودکی آغاز کرده‌ و از ۵ تا ۱۵ سالگی در ۳۰ سریال و فیلم نقش‌های متفاوتی را بازی کرده است. نخستین کار او بازی در فیلم تلویزیونی دیوار ساخته بیژن صمصامی بود.

جالب است بدانید علیرضا جعفری برادرزاده‌ی امیر جعفری بازیگر مطرح کشورمان است. از دیگر آثاری که او در آن‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته می‌توان به فیلم مهمان مامان، اثر داریوش مهرجویی و سریال‌ بچه‌های خیابان و صیام و تیام اشاره کرد که با ایفای نقش در آن محبوب شد.

عرفان ابراهیمی

زندگینامه بازیگران سریال جنگل آسفالت

بیوگرافی بازیگران سریال جنگل آسفالت را با عرفان ابراهیمی به پایان می‌رسانیم. او متولد یازدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در تهران است. وی در ۱۷ سالگی بخاطر نوع و لحن بیان وارد حرفه‌ی گویندگی رادیو شد.

ایراهیمی دانشجوی انصرافی رشته سینما از دانشگاه علمی کاربردی است. او پس ناتمام رها کردن دانشگاه در کلاس بازیگری امین تارخ شرکت کرد و در ۸۷ با اجرا در تئاتر وارد دنیای بازیگری شد.

او همزمان با بازیگری، مدیر صحنه و دستیاری کارگردان را با بهرام بیضایی تجربه کرد. در سال ۱۳۸۷ ابتدا با بازی در فیلم «دویدن در میان ابرها» وارد سینما شد و پس از آن با سریال بچه های من به کارگردان مرضیه برومند وارد قاب تلویزیون شد.

ابراهیمی با نقش‌آفرینی در مجموعه پربیننده‌ی وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت الله شناخته شد و سپس با بازی در مجموعه آنام به کارگردانی جواد افشار مشهور شد.

عرفان ابراهیمی از بازیگران سریال گاندو بود. او درباره همکاری با این مجموعه گفته است: «در سریال گاندو به شدت با تنوع مکان فیلمبرداری و لوکیشن مواجه بودیم و آموزش‌های کاملی در میدان تیر در خصوص تیراندازی و نوع اسلحه به دست گرفتن دیدم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس ۲۰۲۴

بهترین سریال های ترکی

خلاصه داستان سریال جنگل آسفالت

پس از پرداختن به زندگینامه بازیگران سریال جنگل آسفالت سراغ قصه‌ی این مجموعه درام، خانوادگی، اجتماعی می‌رویم که درباره‌ی دختری به نام هنگامه است که برادر کوچک‌تر او، دانیال، در آستانه قصاص قرار دارد و هنگامه برای نجات برادرش تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند مبلغ مورد نظر اولیا دم را فراهم کند.

بازیگران سریال جنگل آسفالت

بازیگران سریال جنگل آسفالت

در خلاصه داستان جنگل آسفالت آمده است: «توی جنگل یا باید جنگیدن بلد باشی یا فرار کردن. یا شکارچی هستی یا شکار. جنگل جای ترسیدن نیست.»

کارگردان سریال جنگل آسفالت

پژمان تیمورتاش کارگردان سریال جنگل آسفالت، متولد ۱۳۶۴ در شاهرود است. فیلم سینمایی مفت آباد نخستین تجربه سینمایی او بود. تیمورتاش در حوزه ادبیات، رمان «قبل از مردن چشم هایت را ببند» را نوشته است. وی همچنین ساخت چند فیلم کوتاه و نویسندگی فیلمنامه دو فیلم شهربانو و بی تار را در کارنامه خود دارد.

بازیگران سریال جنگل آسفالت

بازیگران سریال جنگل آسفالت

پژمان تیمورتاش درباره‌ی مشکلاتی که بر سر راه نویسندگان برای فعالیت در سینما وجود دارد، گفت: «من هنوز متوجه این اصرار نشده‌ام که وقتی می‌گوییم پیوند ادبیات و سینما چرا باید از این جمله این‌طور برداشت کنیم که یعنی داستان‌نویس‌ها بیایند و فیلمنامه‌نویس شوند. خب بله اوضاع فیلمنامه در سینمای ایران به شدت خراب است. قبول. قریب به اتفاق فیلمساز‌ها و فیلمنامه‌نویس‌ها هم مطالعه‌ کمی دارند. ولی خب این وضع در ادبیات هم وجود دارد. اوضاع ادبیات هم اوضاع به سامانی نیست.

مگر گلشیری نمی‌توانست فیلمنامه‌نویس شود یا احمدمحمود؟ اسماعیل فصیح که این‌همه داستان سینمایی دارد؟ قاسم‌ هاشمی‌نژاد با رمان بی‌بدیل‌اش؟ ساعدی بود که آن هم با مهرجویی قصه‌های خودش را فیلمنامه می‌کرد. بعد هم اساسا ساعدی نمایشنامه‌نویس بود. اصرار نسل جدید ادبیات را به این خواسته که می‌تواند فیلمنامه‌نویس هم باشد متوجه نمی‌شوم. بی‌تعارف باید بگویم که نتایج به این اصطلاح پیوند هم در این سال‌ها نتایج دندانگیری نبوده‌اند.

به طور کلی برداشت من از این پیوند این است که یکی پیدا شود و بیاید «همسایه‌ها» را فیلم کند! «جای خالی سلوچ» را، «انفجار بزرگ» را… وگرنه که بی‌تعارف بسیاری از داستان‌ها و رمان‌های امروز را ما در فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی قبل از خواندن دیده‌ایم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین مینی سریال های ترکی

عوامل سریال جنگل آسفالت

  • کارگردان: پژمان تیمورتاش
  • نویسندگان: پژمان تیمورتاش، مهدی اسدزاده
  • تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
  • مدیرفیلمبرداری: آرش رمضانی
  • طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی
  • طراح صحنه:مرتضی فرید
  • طراح لباس:زهرا صمدی
  • عکاس: نادر فوقانی
  • تدوین: امیرادیب پرور
  • صداگذاری: آرش قاسمی
  • آهنگساز: افشین عزیزی
  • مدیر برنامه‌ریزی: محمدرضا کشمیری
  • مدیرتدارکات: علی طهامی طهرانی
  • مدیرتولید: حسین فلاح

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال جنگل آسفالت نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه نوید محمدزاده، امیرجعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، معین شاهچراغی، یسنا میرطهماسب، امین میری، عرفان ابراهیمی، مرجان اتفاقیان، نادر پورمهین، حسین فلاح، محسن بهرامی، حدیث نظری، محمدرضا فتحی، آزاده صمدی و مسعود کرامتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال جنگل آسفالت چند قسمتی است؟

مجموعه جنگل آسفالت در ۱۵ تا ۲۰ قسمت به کارگردانی پژمان تیمورتاش ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال جنگل آسفالت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”کدام بازیگرها در سریال جنگل آسفالت نقش‌آفرینی کرده‌اند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”در این مجموعه نوید محمدزاده، امیرجعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، معین شاهچراغی، یسنا میرطهماسب، امین میری، عرفان ابراهیمی، مرجان اتفاقیان، نادر پورمهین، حسین فلاح، محسن بهرامی، حدیث نظری، محمدرضا فتحی، آزاده صمدی و مسعود کرامتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”سریال جنگل آسفالت چند قسمتی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”مجموعه جنگل آسفالت در ۱۵ تا ۲۰ قسمت به کارگردانی پژمان تیمورتاش ساخته شده است.”}}]}

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.