بازیکن Tears of the Kingdom، ربات متال گیر سالید را بازسازی کرد [تماشا کنید]

بازیکن Tears of the Kingdom، ربات متال گیر سالید را بازسازی کرد [تماشا کنید]

تاکنون بازیکنان The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به شیوه‌های خلاقانه‌ای از قابلیت Ultrahand آن برای ساخت سلاح‌های متنوع استفاده کرده‌اند، اما اکنون یکی از بازیکنان سلاحی ساخته که برای طرفداران فرنچایز Metal Gear می‌تواند جذاب باشد.

این بازیکن در حساب توییتر خود ویدیویی را منتشر کرده که در آن، با استفاده از آیتم‌های مختلف درون بازی، موفق شده تا سلاح رباتیک Rex از سری بازی‌های Metal Gear را در Tears of the Kingdom بسازد.


مطلب پیشنهادی:چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]قدرت جذاب شبیه‌سازها
چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]

در حالی که ربات ساخته شده بسیار جالب به‌نظر می‌رسد، اما دارای محدودیت‌هایی است. به‌عنوان مثال، بسیاری از قطعات موجود در پاهای آن می‌چرخند و این امر صدای بسیار زیادی ایجاد می‌کند. نیم تنه آن نیز ظاهرا در جای خود قفل شده است. اساسا این ربات بیشتر شبیه به یک مجسمه ثابت است. اما با این وجود نیز خلاقیت بسیار زیادی بازیکن Tears of the Kingdom را نشان می‌دهد تا شاید در ادامه Metal Gear Ray و Metal Gear Zeke را نیز بسازد.

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

کونامی روز گذشته با انتشار یک تریلر عجیب‌و‌غریب، رسما از ریمیک Metal Gear Solid: Snake Eater که در چند ماه گذشته شایعات بسیار زیادی درباره آن منتشر شده بود، رونمایی کرد. براساس گزارش‌ها، این بازی برای کنسول‌های نسل جدید و پی‌سی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، کونامی از یک مستر کالکشن نیز رونمایی کرده که شامل سه نسخه اول این سری با کیفیت HD می‌شود.

بازی زلدا نیز همچنان در حال موفقیت است و اخیرا به ششمین بازی پرفروش زلدا در تاریخ بریتانیا تبدیل شده بود. هفته گذشته نیز بازی نینتندو در صدر جدول فروش ژاپن قرار گرفته بود.


مطلب پیشنهادی:تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتنددر تریلر هم به دیگر بازی‌ها رحم نمی‌کنند
تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتندتریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتند


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

بازیکن Tears of the Kingdom، ربات متال گیر سالید را بازسازی کرد [تماشا کنید] - ویجیاتوبازیکن Tears of the Kingdom، ربات متال گیر سالید را بازسازی کرد [تماشا کنید] - ویجیاتو
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.