بازیکنان Diablo 4 به دلیل استفاده از یک ترفند به‌خصوص بن می‌شوند

بازیکنان Diablo 4 به دلیل استفاده از یک ترفند به‌خصوص بن می‌شوند

Diablo 4 پس از عرضه با موفقیت تجاری و انتقادی روبرو شد، هرچند وقتی بلیزارد اولین فصل بازی تحت عنوان Season of the Malignant را منتشر کرد، اوضاع بدتر شد.

<!–

–>

از نرف تقریبا تمام کلاس‌ها گرفته تا افزونه‌های بحث‌برانگیز رابط کاربری جدید و موارد دیگر، این عنون اکشن نقش آفرینی با موج گسترده‌ای از انتقادات و جنجال‌ها مواجه شد.

بخش دیگری از آن داستان سوء استفاده‌ای بود که به بازیکنان اجازه می‌داد در حین بازی اینترنت خود را قطع کنند و تمام آیتم‌های خود از شخصیت ایترنال را به شخصیت فصلی جدید منتقل کنند.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲سوگلی‌های بلیزارد!
معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲

بدین صورت آن‌ها می‌توانستند از بسیاری از پیشرفت‌های مورد نیاز فصلی عبور کنند. اکنون به نظر می‌رسد کسانی که این راه را انتخاب کرده بودند، توسط بلیزارد بن شده‌اند. در پست اخیر سابردیت Diablo 4، تعدادی از بازیکنان این موضوع را تایید کردند.

البته بلیزارد اعلام کرده این اکسپلویت در یک هات‌فیکس اخیر اصلاح شده و از آن زمان تاکنون هیچ نمونه جدیدی در رابطه با استفاده از آن ظاهر نشده است. اگرچه نمی‌توان حدس زد چه تعداد بازیکن به‌خاطر استفاده از اکسپلویت، بن دریافت خواهند کرد.

Diablo 4Diablo 4

چندی پیش نیز بلیزارد به بازیکنان یادآوری کرد که هر گونه استفاده از ماد، حتی آن‌هایی که صرفا جنبه تزئینی دارند، به طور کلی از بازی منع شده است و هر کسی که از ماد TurboHUD استفاده کند، با بن دائمی مواجه خواهد شد.

در همین حال، پچ ۱.۱.۱ بازی در تاریخ ۸ آگوست منتشر خواهد شد و مجموعه‌ای از تغییرات را برای رسیدگی به انتقادات اخیر نسبت به Diablo 4، از جمله باف کلاس‌های متعدد، افزایش هلث پول باس‌ها و موارد دیگر به همراه خواهد داشت.


مطلب پیشنهادی:۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانیدبلیزارد، واقعا ممنون!
۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید


بزرگترین جنجال‌های سری جی تی ای

باکس آفیس: Barbie حالا یک فیلم ۱ میلیارد دلاری است! - ویجیاتوباکس آفیس: Barbie حالا یک فیلم ۱ میلیارد دلاری است! - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.