بازی‌های پلی استیشن ۵ همچنان با فاصله ۲-۳ ساله برای پی‌سی پورت می‌شوند

بازی‌های پلی استیشن ۵ همچنان با فاصله ۲-۳ ساله برای پی‌سی پورت می‌شوند

سونی در چند سال گذشته تعدادی از بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن را برای پی‌سی پورت کرده و به نظر نمی‌رسد که قصد تغییر برنامه‌های خود را داشته باشد. 

جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی استیشن، با مجله فامیتسو مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد که تمرکز آن‌ها همچنان روی پلی استیشن ۵ قرار دارد. با این وجود بیشتر بازی‌های این کنسول پس از چند سال برای پی‌سی نیز پورت می‌شوند و پی‌سی‌بازان باید حداقل دو یا سه سال برای این اتفاق صبر کنند. 


مطلب پیشنهادی:ری تریسینگ چیست و چه تاثیری در بازی‌ها دارد؟به نسل جدید گرافیک در بازی‌های ویدیویی خوش آمدید
ری تریسینگ چیست و چه تاثیری در بازی‌ها دارد؟ری تریسینگ چیست و چه تاثیری در بازی‌ها دارد؟

بعضی عناوین مثل The Last of Us: Part I با فاصله کمتری برای پی‌سی پورت شده‌اند، اما این بازی یک مورد خاص محسوب می‌شود و یک دهه پیش برای PS3 منتشر شده بود. از طرف دیگر هرمن هالست (Hermen Hulst)، رئیس استودیوهای پلی استیشن، اشاره کرده بود که بازی‌های لایو سرویس را به صورت همزمان برای پی‌سی منتشر می‌کنند. 

جیم رایان، رئیس پلی استیشنجیم رایان، رئیس پلی استیشن

سونی می‌خواهد که آی‌پی‌های خود را بزرگ‌تر کند و به همین خاطر آن‌ها را به صنعت سینما و تلویزیون آورده است. از طرف دیگر این شرکت قصد دارد به صورت جدی وارد بازار موبایل نیز شود و در حال راه اندازی یک بخش مخصوص برای انجام این کار است. از این رو انتشار God of War و هورایزن برای پی‌سی، مخاطب‌های بسیاری را با آن‌ها آشنا می‌کند. 

سیاست‌های سونی در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌اند و کنسول پلی استیشن ۵ نیز فروش بسیار خوبی را در بازار تجربه می‌کند. بنابر گزارش‌های این شرکت تاکنون ۳۸ میلیون دستگاه PS5 به فروش رسیده و سونی از عملکرد آن کاملا رضایت دارد. 


مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

بازی‌های پلی استیشن ۵ همچنان با فاصله ۲-۳ ساله برای پی‌سی پورت می‌شوند - ویجیاتوبازی‌های پلی استیشن ۵ همچنان با فاصله ۲-۳ ساله برای پی‌سی پورت می‌شوند - ویجیاتو
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.