بازگشت پردازنده اگزینوس به گلکسی S24 روزبه‌روز محتمل‌تر می‌شود

s23 back panel 6434092fd00bf97407d198a4

یک افشاگر کره‌ای ادعا می‌کند تولید پردازنده‌ی Exynos 2400 سامسونگ به‌دلیل بهبود بازدهی لیتوگرافی چهار نانومتری در وضعیت خوبی به سر می‌برد و احتمالاً سامسونگ با تغییر استراتژی‌های اولیه‌اش گوشی گلکسی S24 را در بازار کره‌ جنوبی بدون پردازنده‌ی اسنپدراگون عرضه می‌کند.

پردازنده‌های اگزینوس سامسونگ به‌دلیل داغی بیش‌ازحد و عملکرد ناپایدار همواره موردانتقاد بوده‌اند و ضعیف‌تر از محصولات کوالکام ظاهر شده‌اند. اگر اگزینوس ۲۴۰۰ نیز عملکرد مشابهی داشته باشد، قطعاً کاربران سامسونگ در کره‌ی جنوبی از تصمیم جدید این شرکت ناراضی خواهند بود. این تصمیم هنوز قطعی نشده است. افشاگر کره‌ای می‌گوید «۸۰ درصد احتمال دارد که گلکسی S24 با اگزینوس ۲۴۰۰ در کره عرضه شود.»

پیش‌تر در شایعاتی دیگر اعلام شده بود که گلکسی S24 در اروپا و بخش‌هایی از آسیا نیز پردازنده‌ اگزینوس خواهد داشت. پرچمدار جدید سامسونگ در سایر نواحی ازجمله ایالات متحده با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 عرضه می‌شود. سامسونگ امسال در سری گلکسی S23 موقتاً با اگزینوس خداحافظی کرد.

شایعه‌ها می‌گویند قیمت CPU کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 از Snapdragon 8 Gen 2 بیشتر است و همین موضوع قطعاً روی قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 تأثیر می‌گذارد. فریم تیتانیومی یکی از دیگر از عوامل تأثیرگذار بر افزایش قیمت موبایل سامسونگ در نسل جدید خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.