بازگشت میسون گرینوود به بازی فوتبال EA FC 2024

«میسون گرینوود» (Mason Greenwood)، بازیکن بدنامی که سابقه بازی در پیراهن منچستر یونایتد را داشته است، دوباره شانس حضور در سری بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال EA FC را پیدا می‌کند. او با پیراهن تیم جدید خود – ختافه – در بازی EA FC 2024 حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری VGC، «میسون گرینوود» به علت دستگیری توسط پلیس در ژانویه سال ۲۰۲۲، شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) تصمیم گرفت نام این بازیکن را در بازی FIFA 2022 حذف کند. «گرینوود» همچنین در بازی FIFA 2023 حضور نداشت.

«میسون گرینوود» در این سال‌ها به تلاش برای ایجاد آزار و اذیت جنسی، مشارکت در رفتارهای اجباری و کنترلی و ایجاد آسیب جسمانی متهم شد. این اتهامات بعدها توسط سرویس دادستانی سلطنتی لغو شد. مدیرعامل شرکت EA Sports در مصاحبه با رسانه Mirror Gaming پیرامون بازگشت «میسون گرینوود» گفت:

EA FC 2024 فهرست فعالی از تیم‌ها و باشگاه‌ها را در دنیای واقعی فوتبال منعکس می‌کند. از آنجایی که گرینوود بازیکن فعال و رسمی تیم ختافه است؛ بنابراین او در بازی FC 2024 حضور خواهد یافت. البته با وجود بازگشت دیرهنگام گرینوود به میادین فوتبال، ما باید اعلام کنیم این بازیکن در زمان عرضه بازی FC 2024 در بخش Ultimate Team نخواهد بود.

ملاقات دوباره با میسون گرینوود در بازی EA FC 2024؛ این‌بار در پیراهن باشگاه ختافه!

«میسون گرینوود» که یکی از بازیکنان سرشناس تیم منچستر یونایتد است، در اوایل سپتامبر امسال با امضای قراردادی قرضی به تیم ختافه اسپانیا پیوست. «میسون گرینوود» هنوز فرصت بازی در پیراهن ختافه را پیدا نکرده است اما به طور مرتب به عنوان بخشی از مطالب تبلیغاتی باشگاه مذکور معرفی می‌شود.

میسون گرینوود در EA FC

در پایان، بازی EA FC 2024 در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (مصادف با ۷ مهرماه) برای «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «ایکس باکس ری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، کامپیوتر شخصی (PC) و «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) منتشر می‌شود. و دارندگان نسخه Ultimate Edition از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ مهر ۱۴۰۲) دسترسی زودهنگام خواهند داشت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.