بازگشت موفقیت آمیز پرافتخارترین پلیردوتا ۲ ایران به وینتربر

بازگشت موفقیت آمیز پرافتخارترین پلیردوتا ۲ ایران به وینتربر

تیم وینتربر (Winter Bear) به عنوان تیم سابق کسری مایکی، این بازیکن حرفه‌ای را بار دیگر در جمع خود می‌بیند و حالا قرار است که آنها در دو تورنومنت مهم شرکت کرده و بار دیگر برای رسیدن به سطح یک دوتا ۲ از مهارتشان استفاده کنند. در کنار کسری دو کور پلیر دیگر وینتر بر یعنی پاستیل و کچل را می‌بینیم که باعث شده سه پوزیشن کور این تیم کاملا ایرانی باشند. اما این تمام سوپرایزهای خرس‌ها، در فصل سرد سال برای هواداران ایرانی و دلگرم کردن آنها نیست.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟بله، در کامپیوتر!
چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟

فهرست محتوا
نمایش

موفقیت در بت‌بوم دوچا

براساس برنامه‌ریزی انجام شده این تیم قرار است در ابتدا در بت‌بوم دوچا ۲۰۲۴ شهر دوبی حاضر شود و برای این اتفاق لازم بوده که به سراغ تیم سابق کسری یعنی نیگما گالاکسی برود. تیمی که حالا روستر کاملا متفاوتی پیدا کرده و با حضور میراکل در پوز یک، سومیل در پوز دو و گوست از مالزی کور خود را تشکیل داده و rmN- در کنار کروکی پشتیبانی تیم را برعهده دارند. وینتربر در کنار ۵ تیم دیگر فعلا تا روز ۱۴ نوامبر در رقابت انتخابیه منطقه آسیا و اروپا «MENA»  تورنومنت بت‌بوم دوچا شرکت می‌کند و براساس براکت این مرحله تیم کوئست که بعد از رقابت‌های TI با اسپانسری PSG فعالیت می‌کند، با شکست «ریاض شفز» روز آینده به رقابت با تیم فالکون می‌پردازد و هینینی نیز با شکست در مقابل نیگما گلکسی این تیم را راهی رقابت با وینتربر کرد. فینالیست این براکت راهی مرحله اصلی و آفلاین بت‌بوم داچا ۲۰۲۴ خواهد شد که در شهر دوبی برگزار خواهد شد که پرایز پول یا حجم کلی جوایز یک میلیون دلاری دارد. پس از رقابت نزدیک در دو گیم نخست،‌ تقابل وینتربر و نیگما به بازی سوم کشیده شد و در نهایت خرس‌های سردنشین با اختلاف بالای ۳۱ به ۱۰ نیگما گلکسی را راهی براکت بازنده‌ها کردند. این نخستین بازی وینتربر با روستر جدید پس از قهرمانی در تورنومنت کشوری ICG بود که خوشبختانه با موفقیت پشت‌سر گذاشته شد. تورنومنت بعدی که وینتربر برای حضور در آن با روستر فعلی برنامه‌ریزی کرده رقابت‌های سطح بالای ESL و احتمالا دریم‌لیگ خواهد بود. 

بازیکنان ترکیه وینتربربازیکنان ترکیه وینتربر

پلیرهای تیم ملی ترکیه در وینتربر

پدرام کاشانی موسس و مدیر تیم وینتربر درباره روستر جدید این تیم گفت: «بچه‌های ایرانی در حال حاضر در رنک‌های بالا هماهنگی زیادی با هم پیدا کرده‌اند و به همین خاطر تصمیم گرفتیم از این هماهنگ استفاده کرده و سه پلیر کور را از بین برترین‌های ایرانی انتخاب کنیم. قصد داریم این ارنج را برای تورنومنت‌های آتی حفظ کنیم، تلاش ما برای چنین تفکری است، اما قطعا مسیر سختی در پیش داریم.» کاشانی درباره دو پلیر ساپورت از کشور ترکیه در ارنج جدید توضیح داد: «هر دو آنها از برترین پلیرهای ترکیه به حساب می‌آیند و عضو تیم ملی دوتا۲ ترکیه هم بوده‌اند. از لحاظ اخلاقی هم بسیار خونگرم و صمیمی با تیم برخورد کردند.» برای وینتربر آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم این پیروزی سرآغاز مسیری پرافتخار برای بازیکنان این تیم باشد.


مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدهرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.