بازگشت حالت Ray-Tracing به نسخه‌های دوم و سوم Resident Evil

شرکت «کپکام» (Capcom) اعلام کرد حالت حذف شده «رهگیری پرتو نور» (Ray-Tracing) به نسخه‌های دوم و سوم سری «رزیدنت اویل» (Resident Evil) در پلتفرم «استیم» (Steam) بازمی‌گردد.

به گزارش وب‌سایت wccftech، کاربران پی‌سی چند روز پیش متوجه شدند حالت Ray-Tracing در بازی‌های Resident Evil 2 و Resident Evil 3 بدون دلیل حذف شده است. آن‌ها گمان کردند این حذف به صورت عمدی انجام نشده است و «کپکام» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد حالت «رهگیری پرتو نور» به‌زودی به سری Resident Evil بازمی‌گردد. بازگشت این حالت از طریق انتشار یک‌ به‌روزرسانی صورت می‌گیرد. Capcom هنوز تاریخ انتشار این به‌روزرسانی را اعلام نکرده است. متن «کپکام» در راستای بازگشت حالت مذکور به بازی‌های Resident Evil بدین شرح است:

به همه کاربران Resident Evil 2 / Resident Evil 3 که از طریق Steam این عناوین را بازی می‌کنند، ما از مشکل عدم وجود گزینه raytracing در منوی گرافیکی و تنظیمات بازی آگاه هستیم. ما در به‌روزرسانی آینده به این مسئله رسیدگی خواهیم کرد و بابت هر گونه ناراحتی شما عذرخواهی می‌کنیم.

بازگشت Ray-Tracing به Resident Evil؛ پایان پشتیبانی سری رزیدنت اویل از قابلیت DirectX 11

در حالی که کپکام برنامه‌ای برای انتشار بسته‌الحاقی برای دو عنوان RE2 و RE3 ترتیب نداده بود اما گویا قرار است تغییراتی در این بازی‌ها ایجاد شود. این شرکت اخیراً اعلام کرد بازی‌های Resident Evil 2، Resident Evil 3 و Resident Evil 7 دیگر از «دایرکت‌ایکس ۱۱» (DirectX11) پشتیبانی نمی‌کنند. گفتنی است این تغییر نباید به هیچ وجه روی کاربران تأثیر بگذارد.

بازگشت Ray-Tracing به Resident Evil

موفقیت نسخه بازسازی Resident Evil 2 منجر شد مسیر ساخت بازسازی عناوین کلاسیک سری محبوب شرکت Capcom هموار شود. آخرین نسخه بازسازی‌شده از این سری – Resident Evil 4 – ماه گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت. Capcom اخیراً حالت گیم‌پلی Mercenaries را به بازی RE4 اضافه کرد و اکنون مشغول توسعه بسته‌الحاقی داستانی با محوریت کاراکتر «آیدا وانگ» (Ada Wong) است. بازی‌های Resident Evil 2 و Resident Evil 3 هم‌اکنون برای کنسول‌های «پلی‌استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی‌استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوتر (PC) قابل دریافت است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.