بازسازی متروید پرایم برای نینتندو سوییچ عرضه شد؛ تریلر آن را تماشا کنید

در رویداد نینتندو دایرکت اخیر، بازسازی متروید پرایم (Metroid Prime) رسما برای نینتندو سوییچ معرفی شد و هم اکنون به صورت دیجیتالی در دسترس است.

این بازی در ابتدا برای کنسول گیم‌گیوب در سال ۲۰۰۲ و در ادامه روی Nintendo Wii عرضه شد. در زمان انتشار، بازی تقریبا مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بیش از ۲.۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. این اولین بازی در این مجموعه پس از هشت سال وقفه و همچنین اولین بازی تیراندازی اول شخص این سری نیز بود. در ادامه بازی دوم یعنی Metroid Prime 2: Echoes در سال ۲۰۰۴ و Metroid Prime 3: Corruption در سال ۲۰۰۷ منتشر شدند.

نینتندو بعدها از مجموعه‌ای شامل سه بازی ذکر شده با نام Metroid Prime Trilogy برای Wii رونمایی کرد و دو بازی اول را با پشتیبانی از صفحه نمایش‌های عریض، جلوه‌های بصری پیشرفته و پشتیبانی از موشن کنترل به‌روزرسانی کرد. با وجود امید به انتشار مجدد این سه‌گانه در سوییچ، نینتندو برنامه‎‌های مشابهی را برای دو دنباله‌ی متروید پرایم اعلام نکرد.

بازسازی متروید پرایم

گفتنی است که پس از انتشار متروید پرایم ۳، این سری بار دیگر با تغییراتی مواجه شد. نسخه‌ی بحث‌برانگیز Metroid: Other M، در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. بازی بعدی با وقفه در سال ۲۰۱۶ با نام Metroid Prime: Federation Force عرضه شد و در ادامه این سری با بازی Metroid: Samus Returns در سال ۲۰۱۷ و Metroid Dread در سال ۲۰۲۱ به ریشه‌های خود بازگشت. همچنین Metroid Dread به پرفروش ترین بازی مجموعه تبدیل شد.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی متروید پرایم در کنار بهبودهای گرافیکی، دارای کنترل‌های به‌روزرسانی‌ شده و سازگار با کنترل نینتندو سوئیچ است، با این حال گزینه‌هایی را برای تجربه‌ی آن به صورت کلاسیک‌ به بازیکن ارائه می‌دهد. در حال حاضر مشخص نیست که نینتندو چه زمانی نسخه‌ی دیگری از این سری را منتشر خواهد کرد، اما ظاهرا قسمت چهارم آن مدتی است که در حال توسعه است. البته این بازی هنوز در مراحل ابتدایی توسعه است و مدتی طول خواهد کشید تا اطلاعات خاصی از آن دریافت کنیم. متروید پرایم ۴ در Retro Studios که سه نسخه‌ی اول را توسعه داده، در دست ساخت است.

بازسازی متروید پرایم اکنون روی نینتندو سوییچ برای دانلود در دسترس است و نسخه‌‌ی فیزیکی بازی در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ (۳ اسفند ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Polygon


کنسول بازی قابل حمل نینتندو سوئیچ مدل Lite

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۲۰۰,۵۶۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۹۵۸,۱۴۰

تومان

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.